Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelNågon som fått Canyon -09 cykel …
You need to log in to create posts and topics.

Fredrik> Skulle nästan vara intressant att veta vilka utländska internetbutiker som tar betalt i efterskott! I princip alla utländska internetbutiker som jag har använt (många..), oavsett land, ber dig plocka fram kreditkortet vid checkout direkt efter be

Jag vet inte ifall jag tycker att 7900 är så billiga.

De jag beställer ifrån debiterar när de skickar prylarna. Det är f.ö. det normala - och ofta reglerat i lag - i de flesta civiliserade länder. Av förklarliga skäl föredrar jag icke-tyska återförsäljare.
Att man uppger sitt kortnummer innebär inte med auto

Skälet till att ha Di2 på tempocykel är möjligheten till fler "knappar" och det finns det inte direkt ett behov av på en linjecykel.
Att sedan Shimano har haft problem med kedjeskrap i framväxeln är inte okänt, precis. Då fyller säkert Di2 ett behov för d

Ingen cykel idag?

Herregud, fem månader ... Jag är på en månad. Beställde en Roadlite 4.0 med Ultegra första mars och det senaste jag hörde var att den skulle skickas inom fyra dar. Det var för sex arbetsdagar sen. 🙁

Nu skickades den! Nu ligger bollen hos DHL. Får hoppas att det är rätt komponenter som kommer fram sen också.

Då borde du ha den innan första maj. Hoppas du blir nöjd.

DHL är inte helt hundra...

Till Danmark brukar det fungera.