Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 23:30Fredrik> Skulle nästan vara intressant att veta vilka utländska internetbutiker som tar betalt i efterskott! I princip alla utländska internetbutiker som jag har använt (många..), oavsett land, ber dig plocka fram kreditkortet vid checkout direkt efter be
Fredrik> Skulle nästan vara intressant att veta vilka utländska internetbutiker som tar betalt i efterskott! I princip alla utländska internetbutiker som jag har använt (många..), oavsett land, ber dig plocka fram kreditkortet vid checkout direkt efter be
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 23:35Jag vet inte ifall jag tycker att 7900 är så billiga.
Jag vet inte ifall jag tycker att 7900 är så billiga.
Quote from ellen olsson on 5 April 2009, 23:37De jag beställer ifrån debiterar när de skickar prylarna. Det är f.ö. det normala - och ofta reglerat i lag - i de flesta civiliserade länder. Av förklarliga skäl föredrar jag icke-tyska återförsäljare.
Att man uppger sitt kortnummer innebär inte med auto
De jag beställer ifrån debiterar när de skickar prylarna. Det är f.ö. det normala - och ofta reglerat i lag - i de flesta civiliserade länder. Av förklarliga skäl föredrar jag icke-tyska återförsäljare.
Att man uppger sitt kortnummer innebär inte med auto
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 23:44Skälet till att ha Di2 på tempocykel är möjligheten till fler "knappar" och det finns det inte direkt ett behov av på en linjecykel.
Att sedan Shimano har haft problem med kedjeskrap i framväxeln är inte okänt, precis. Då fyller säkert Di2 ett behov för d
Skälet till att ha Di2 på tempocykel är möjligheten till fler "knappar" och det finns det inte direkt ett behov av på en linjecykel.
Att sedan Shimano har haft problem med kedjeskrap i framväxeln är inte okänt, precis. Då fyller säkert Di2 ett behov för d
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 20:07Ingen cykel idag?
Ingen cykel idag?
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 23:07Herregud, fem månader ... Jag är på en månad. Beställde en Roadlite 4.0 med Ultegra första mars och det senaste jag hörde var att den skulle skickas inom fyra dar. Det var för sex arbetsdagar sen. 🙁
Herregud, fem månader ... Jag är på en månad. Beställde en Roadlite 4.0 med Ultegra första mars och det senaste jag hörde var att den skulle skickas inom fyra dar. Det var för sex arbetsdagar sen. 🙁
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 14:42Nu skickades den! Nu ligger bollen hos DHL. Får hoppas att det är rätt komponenter som kommer fram sen också.
Nu skickades den! Nu ligger bollen hos DHL. Får hoppas att det är rätt komponenter som kommer fram sen också.
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 14:44Då borde du ha den innan första maj. Hoppas du blir nöjd.
Då borde du ha den innan första maj. Hoppas du blir nöjd.
Quote from ellen olsson on 7 April 2009, 15:36DHL är inte helt hundra...
DHL är inte helt hundra...
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 18:21Till Danmark brukar det fungera.
Till Danmark brukar det fungera.