Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelNågon som fått Canyon -09 cykel …
You need to log in to create posts and topics.

Ja, efter ett halvår så borde de ha hittat något att skicka dig.
Inte ens när jag körde på måttbeställda customramar var det den leveranstiden.

Härligt Martin. Jag tror absolut att cykeln kommer att vara grym när den väl dyker upp.
Allt i världen är inte svart eller vitt heller, vilket man nästan får bilden av när man läser en del pryl-diskussioner på nätet. Antingen är det totala skit-prylar som

hur känner man egentligen att en cykel är bättre än en annan...

Efter målgång så funderar du på om du var först i resultatlistan.
Är du inte det så får du fundera om det är grejorna eller piloten som har brister.

Det jag inte förstår är att dom fortsätter att sälja cyklar fast dom inte får några från tyskland? Det är klart att den lilla pytte marknad som sverige är att vi får stå sist i kön när dom skickar ut cyklar.

De tar betalt innan leverans och då lånar de kundernas pengar billigt.
Frågan är varför någon väljer att vara kund på de premisserna.

David m.m; i princip alla utländska butiker tar betalt innan leverans, ofta t.o.m redan vid beställning....
Som jag nämnt i tidigare trådar har jag två Canyoncyklar som jag köpte under förra året, en Nerve xc mtb och en F10 carbon racer. Beställde dom iof

Di2 är säkert bra på tempohojjar, fast priset är avskräckande.

> David m.m; i princip alla utländska butiker tar betalt innan leverans, ofta t.o.m redan vid beställning....

Que? Jag har beställt både det ena och det andra från olika ställen men bara ett av dem har debiterat innan leverans. Detta var (naturligtvis)

För att vara tråkig så har Campas bromsar varit kanon de senaste trettio åren.
På tempo kör jag med friktionsreglage för att det är smidigast.