Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 21:06Hmm jag har kanske missat ngt här... Canyon har enligt de tester jag sett och läst väldigt bra ramar i bra/hög kvalitet.. och att de är väldigt stora i "pytte" landet tyskland borde oxo inge respekt för deras kunnande och byggande.
Det händer säkert sake
Hmm jag har kanske missat ngt här... Canyon har enligt de tester jag sett och läst väldigt bra ramar i bra/hög kvalitet.. och att de är väldigt stora i "pytte" landet tyskland borde oxo inge respekt för deras kunnande och byggande.
Det händer säkert sake
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 21:18Tours tester är just Tours tester, med subjektiva betyg.
Av vilken anledning ska någon betala i förskott för något som inte levereras i tid med rätt prylar?
Exakt hur lång tid är rimligt för ett företag att inte informera kunden om att leveransen inte ske
Tours tester är just Tours tester, med subjektiva betyg.
Av vilken anledning ska någon betala i förskott för något som inte levereras i tid med rätt prylar?
Exakt hur lång tid är rimligt för ett företag att inte informera kunden om att leveransen inte ske
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 22:35Vi får väl se...
Jag är optimistisk!
Vi får väl se...
Jag är optimistisk!
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 01:21David, vad är problemet med Shimano då? Jag har inte haft något nämnvärt strul, när reglage till fram nyss gick sönder efter ca 500 mil så fick jag nytt utan snack trots att jag köpte cykel i USA. Kan inte direkt begära mer tycker jag
David, vad är problemet med Shimano då? Jag har inte haft något nämnvärt strul, när reglage till fram nyss gick sönder efter ca 500 mil så fick jag nytt utan snack trots att jag köpte cykel i USA. Kan inte direkt begära mer tycker jag
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 08:09nytt? pah!
Campa finns det ju reservdelar till😉
nytt? pah!
Campa finns det ju reservdelar till
😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 08:15Jag har inte lust att byta reglage flera gånger per år så jag kör Campagnolo.
Då håller grejorna i mååånga år.
Jag har inte lust att byta reglage flera gånger per år så jag kör Campagnolo.
Då håller grejorna i mååånga år.
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 12:56Canyon har inte alltid levererat på kort tid eller angivit klara leveransdatum utan det har stundom varit dröjsmål. Dock verkar det som köparna är nöjda när hojen väl kommit fram och används.
Det här med framväxelfästen och ramsprickor, det visste inte j
Canyon har inte alltid levererat på kort tid eller angivit klara leveransdatum utan det har stundom varit dröjsmål. Dock verkar det som köparna är nöjda när hojen väl kommit fram och används.
Det här med framväxelfästen och ramsprickor, det visste inte j
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 12:59stundom 🙂 varit dröjsmål
stundom 🙂 varit dröjsmål
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 13:01Los Ojos!
Los Ojos!
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 13:58Jag förstår inte spanska. Vad menar du?
Jag förstår inte spanska. Vad menar du?