Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelNågon som fått Canyon -09 cykel …
You need to log in to create posts and topics.

Ögonen! Jag har läst om det på olika forun och det finns ingen anledning att tro något annat. Det finns även reklamationer från Sverige...
Billiga och lätta ramar har sparat på materialkvalitet eller mängden.

Eftersom jag är lite trind om magen så kör ja

Ja, o Silence-Lotto hade nog inga som helst vettiga skäl att välja bort Ridley och Colnago framför Canyon. Tydligen hade Cadel Evans ansett Canyons ram-kvalitéer mycket övertygande. Nu är ju han såklart en total amatör att bedömma en sådan sak. Förvisso h

Nu var det troligtvis $$$$$$$ som avgjorde vilken ramtillverkare som fick betala för att leverera närmare 300 ramar. Sedan är det inte ramarna som ni inte har fått som Cadel Evans kör runt på. Otroligt nog så byggs de specifikt till stallet.

Med tanke på

Ok att det självklart ingår mut-pengar eller vad man nu väljer att kalla det. men om cadel evans, som ju mer än någon annan just nu hungrar efter seger i Tdf sätter sig på en Canyon, så är det förmodligen inte heelt pga av fina sponsor-pengar.
har ni läst

Canyon har troligtvis fått betala runt 3 miljoner Euro för att få leverera runt 300 ramar. Cadel Evans har troligtvis krävt att få vara med o styra en del kring sina cyklar.
Det är inte ens säkert att det är Canyon som har leverarat hans ramar.
Väldigt va

Antar att Erik Zabel också använde en fake-ram som är omlackerad. Och att hans fortsatta karriär som del av Canyons utvecklings-team bara är spel för gallerierna?
Man kan ju hålla på och ha baktankar och konspirationsteorier i all oändlighet om man vill.

Jobbar Zabel Pro Bono?
Lev du i den tron om hur det fungerar om du vill det.

Ärligt så skiter jag i vilket. Tycker egentligen att sånt här pryl-snack är det mest gäsp-framkallande som finns, speciellt eftersom de flesta av oss inte någonsin kommer att kunna leva upp till den kapacitet som dessa dyra kolfiber-cyklar, oavsett fabrik

Då är det ännu tråkigare att du inte får din cykel.

Magnus, var nu optimistisk! I mitten av April får du din cykel och den kommer va kanon! Det kommer min vara iaf, kvittar var forumtrollet säger 😉