Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNågon som känner som jag?
You need to log in to create posts and topics.

Håsen: Är det bara för MIG som tid spenderad i optimalt sällskap är min absolut bästa E-tid alltså? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-shocked034.gif

Jessie: Du får känna som du gör om du vill. Ibland känner jag så att ett sällskap skulle äventyra tiden för träning och ens egna intressen som tar upp ens tid som singel. Tid är för mig en bristvara och därmed värdefull. Men från kl 23:00 och framåt så fu

Ja, man är i ett helt annat läge när man är varannanveckaförälder har jag märkt. Mina "mål" är numera lite luddiga dessutom. Kan man trivas för bra med sig själv? Men självklart suktar även jag efter en famn att landa i, att bli "sedd" och att både få ge

Håsen: Självklart har jag också haft perioder (ibland så långa att min mamma säger att man inte ens får säga "det är mycket just nu" om det är hela sabla tiden?!? 😉 ) då tid är en bristvara. Just nu har jag till exempel rätt mycket tid över då min häst ä

Jag känner mej nöjd för tex skrämt liv i en ur gammal tråd, jag kan motionera trotts mitt gammla levene, mina matvaner har gjort en klar förbättring, många gånger känner jag mej vilsen i livet men tror jag är på rätt spår, njuter av det underbara vädret m

Jessie - inte sa jag någonsin att du inte fick kalla tid med någon annan för E-tid.

Nejnej Håsen, men du uteslöt det från DIN ego-tid vilket jag ville peta lite på bara att det ena inte måste utesluta det andra. 😀

Något säger mig att du vill alltid ha sista ordet....

Håsen, du anar inte...

Jag är bara mån om att uppfattas rätt och att se till så att den jag pratar med inte missar hela poängen (som jag definitivt tyckte att du gjorde i det här fallet). Vill du ha sista ordet kan du antingen säga nåt nu (jag är klar nämligen 😉 ) eller prata