Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNågon som känner som jag?
You need to log in to create posts and topics.

> Redan vid 30 är den stora majoriteten av folk (både killar och tjejer) i seriösa förhållanden....är väl en av de få gångerna man önskat att man tillhört majoriteten 🙂

För egen del slås jag av hur många som är singlar...
I.o.f.s. har en del "kids" med

Kravprofil??!.. låt oss ta del hörrö..

Jag har också fått höra av tjejer jag varit tillsammans med att jag tränar för mycket. Du och din träning. Men bli tillsammans med en soffpotatis o se hur mycker energi han har då..brukar jag tänka..högt ibland.
Jag pluggar och nu är det riktigt mycket så

Annika, spontant låter det som om krogen borde vara nåt att satsa på, fylla är den av bristerna du nämner som faktiskt går över ganska fort.

Johan, att kvinnor har motstridiga krav är väl ingen nyhet?

Jonas, en del tjejer verkar ta en kille som de vill "göra om".
Konstigt tycker jag.

Motstridiga krav? Jo jag får nog hålla med er grabbar... Vi kvinnor är inte lätta att förstå, jag har till o med svårt att förstå mig själv ibland. . .

Det sägs att män säger precis vad de tycker och inte tänker så mycket "lull lull"... Är det verkligen

Precis som Emil säger många att jag tränar för mycket, men men, jag trivs ju med det 😀
Men helt klart saknar jag någon att prata med på kvällarna efter träningen eller krypa ner under täcket med och glo på nån film.
Sedan kan man dra nytta av ett förhåll

😀
Hon tar körlektioner så du behöver nog inte oroa dig om du väntar med besöket ett tag 😀

Är körlektioner verkligen en garanti då? Har en kompis som tog cirka 50körlektioner och han misslyckades fortfarande efter ca 11 uppkörningar. 😀

själv klart kan man gå som ett par och träna. Men jag tror det är bar för en att ha sina stunder för sig själv. Att inte alltid vara tillsammans och göra allt tillsammans. Vissa gillar det men jag tror det leder till att "tröttnar" lättre på varandra.
Man