Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 09:37Ja, rikta dina barends bakåt snett nedåt och kapa ner styret till racerbredd så är det förstås ingen skillnad.. 😉
Ja, rikta dina barends bakåt snett nedåt och kapa ner styret till racerbredd så är det förstås ingen skillnad.. 😉
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 12:54Det är klart att det funkar att cykla VR med hybrid. Finns ju gamla damer med oväxlade tantcyklar som tar sig runt. 🙂
Det är klart att det funkar att cykla VR med hybrid. Finns ju gamla damer med oväxlade tantcyklar som tar sig runt. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 13:13Nej.
Nej.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 14:39Jag gjorde det helt utan problem för ett par år sedan. Jag kommer inte att göra det igen men det beror inte på cykeln utan på att jag fann VR väldigt tråkig.
/Jesper
Jag gjorde det helt utan problem för ett par år sedan. Jag kommer inte att göra det igen men det beror inte på cykeln utan på att jag fann VR väldigt tråkig.
/Jesper
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 14:42Inte blev det roligare på hybrid?!
Inte blev det roligare på hybrid?!
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 17:23Det finns mer än tillräckligt med vingelpellar på racer, att folk har annat än racers är verkligen inte något av problemen med VR
Det finns mer än tillräckligt med vingelpellar på racer, att folk har annat än racers är verkligen inte något av problemen med VR
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 17:44Tror du en vingelpelle blir mindre vinglig på en hybrid?
Tror du en vingelpelle blir mindre vinglig på en hybrid?
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 18:09Sist jag såg ett bockstyre pekade saker och ting framåt på dem på ett sätt som gör att det går utmärkt att haka i grejer. Det behöver inte vara en ände för att man ska haka i.
Sist jag såg ett bockstyre pekade saker och ting framåt på dem på ett sätt som gör att det går utmärkt att haka i grejer. Det behöver inte vara en ände för att man ska haka i.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 19:24"Inte blev det roligare på hybrid?!"
Nej, det har du nog rätt i. Om jag nödvändigtvis skulle åka igen så vore det nog lite roligare med en riktig räser, men för min del skulle skillnaden vara marginell.
"Inte blev det roligare på hybrid?!"
Nej, det har du nog rätt i. Om jag nödvändigtvis skulle åka igen så vore det nog lite roligare med en riktig räser, men för min del skulle skillnaden vara marginell.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 23:19Lutar nog ändå åt en racer-hybrid merida t2 -2011 bra komponenter o billig. Måste börja i någon ände, men blir man inbiten blir det nog en racer oxå.
Lutar nog ändå åt en racer-hybrid merida t2 -2011 bra komponenter o billig. Måste börja i någon ände, men blir man inbiten blir det nog en racer oxå.