Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelNågon som kör Vr på hybrid?
You need to log in to create posts and topics.

Ja, rikta dina barends bakåt snett nedåt och kapa ner styret till racerbredd så är det förstås ingen skillnad.. 😉

Det är klart att det funkar att cykla VR med hybrid. Finns ju gamla damer med oväxlade tantcyklar som tar sig runt. 🙂

Nej.

Jag gjorde det helt utan problem för ett par år sedan. Jag kommer inte att göra det igen men det beror inte på cykeln utan på att jag fann VR väldigt tråkig.

/Jesper

Inte blev det roligare på hybrid?!

Det finns mer än tillräckligt med vingelpellar på racer, att folk har annat än racers är verkligen inte något av problemen med VR

Tror du en vingelpelle blir mindre vinglig på en hybrid?

Sist jag såg ett bockstyre pekade saker och ting framåt på dem på ett sätt som gör att det går utmärkt att haka i grejer. Det behöver inte vara en ände för att man ska haka i.

"Inte blev det roligare på hybrid?!"

Nej, det har du nog rätt i. Om jag nödvändigtvis skulle åka igen så vore det nog lite roligare med en riktig räser, men för min del skulle skillnaden vara marginell.

Lutar nog ändå åt en racer-hybrid merida t2 -2011 bra komponenter o billig. Måste börja i någon ände, men blir man inbiten blir det nog en racer oxå.