Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 06:38Fredrik: Det raka styret brukar ligga på ca 60 cm bredd ett typiskt bockstyre ca 45. Det betyder att det raka styret sticker ut ca 7-8 cm mer förhållande till cyklisten, bara det en betydande skillnad i en tät formation.
Om du sen beskådar dessa styren f
Fredrik: Det raka styret brukar ligga på ca 60 cm bredd ett typiskt bockstyre ca 45. Det betyder att det raka styret sticker ut ca 7-8 cm mer förhållande till cyklisten, bara det en betydande skillnad i en tät formation.
Om du sen beskådar dessa styren f
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 08:37" Lutar nog ändå åt en racer-hybrid merida t2 -2011 bra komponenter o billig. Måste börja i någon ände, men blir man inbiten blir det nog en racer oxå"
Jag tänkte som du och ångrar mig i efterhand. Satsa på en riktig räser på en gång oavsett om du tänker
" Lutar nog ändå åt en racer-hybrid merida t2 -2011 bra komponenter o billig. Måste börja i någon ände, men blir man inbiten blir det nog en racer oxå"
Jag tänkte som du och ångrar mig i efterhand. Satsa på en riktig räser på en gång oavsett om du tänker
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 09:16I princip håller jag med dig Daniel, men jag tycker nog inte att skillnaden är sådan att den ska hindra någon.
I princip håller jag med dig Daniel, men jag tycker nog inte att skillnaden är sådan att den ska hindra någon.
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 09:20Det fungerar säkert bra om de inte envisas med att ligga i klungor.
Det fungerar säkert bra om de inte envisas med att ligga i klungor.
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 09:24Då måste jag nog hålla med någon föregående talare, det är tillräckligt många som vinglar omkring med begränsad kontroll på sina räsers och omgivningen för att jag inte ska se styret som den avgörande faktorn i sammanhanget. Det är amatörer som är ute och
Då måste jag nog hålla med någon föregående talare, det är tillräckligt många som vinglar omkring med begränsad kontroll på sina räsers och omgivningen för att jag inte ska se styret som den avgörande faktorn i sammanhanget. Det är amatörer som är ute och
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 09:30Om nu någon kör med ett bredare styre än normalt och gärna vill ha rulle så kommer de ofta åt låren med styret, på framförvarande cyklist.
Det brukar sluta (o)lyckligt för den som har fått en liten knuff på styret. Samt de som är bakom.
Om nu någon kör med ett bredare styre än normalt och gärna vill ha rulle så kommer de ofta åt låren med styret, på framförvarande cyklist.
Det brukar sluta (o)lyckligt för den som har fått en liten knuff på styret. Samt de som är bakom.
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 19:07Håller med om att allt för många oerfarna cyklisters vinglande utgör en större fara än valet av cykel, särskilt på senare år då många "nykläckta" cyklister ansluter sig till diverse sub-grupper och har höga tidsambitioner. Resultatet blir många gånger att
Håller med om att allt för många oerfarna cyklisters vinglande utgör en större fara än valet av cykel, särskilt på senare år då många "nykläckta" cyklister ansluter sig till diverse sub-grupper och har höga tidsambitioner. Resultatet blir många gånger att
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 19:40Tror också det är trängre med nybörjarracers i sub-grupper än med hybridstyren i lösa grupper.
Tror också det är trängre med nybörjarracers i sub-grupper än med hybridstyren i lösa grupper.
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 21:19Jag kommer köra min första VR med hybrid. Har en Nishiki pro SLD.
När jag köpte den (för 1,5 år sen) tänkte jag som flera andra: jag vill inte köpa en cykel för +15kkr om jag inte fastnar för cyklingen.
8,5 kkr får räcka.Ville kunna ta mig runt Vättern
Jag kommer köra min första VR med hybrid. Har en Nishiki pro SLD.
När jag köpte den (för 1,5 år sen) tänkte jag som flera andra: jag vill inte köpa en cykel för +15kkr om jag inte fastnar för cyklingen.
8,5 kkr får räcka.
Ville kunna ta mig runt Vättern
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 21:22Framför allt är man i vägen om man vurpar.
Framför allt är man i vägen om man vurpar.