Quote from Guest on 2 July 2012, 12:44Står i valet o kvalet ang pulsklocka med GPS, behöver den egentligen bara till löpning och har lite siktat in mig på 910 mycket för att det är den enda som sitter på min handled (vanlig smal kvinnohandled) men också för att den ska vara bäst (dock blivit
Står i valet o kvalet ang pulsklocka med GPS, behöver den egentligen bara till löpning och har lite siktat in mig på 910 mycket för att det är den enda som sitter på min handled (vanlig smal kvinnohandled) men också för att den ska vara bäst (dock blivit
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 12:54Jag är nöjd och har inte stött på några problem förutom att barometerfunktionen kanske inte är vad jag väntat mig, men jag har inte testat med den nyaste mjukvaran ännu.
Jag är nöjd och har inte stött på några problem förutom att barometerfunktionen kanske inte är vad jag väntat mig, men jag har inte testat med den nyaste mjukvaran ännu.
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 09:14Dom funktioner som du efterfrågar tycker jag fungerar ok.
Det som folk klagar mest på nuförtiden är att banor (courses) orsakar plötlig avstängning av klockan, barometerfunktionen, samt att aktuell fart hoppar om man inte kör med fotpod.
Mer info finns
Dom funktioner som du efterfrågar tycker jag fungerar ok.
Det som folk klagar mest på nuförtiden är att banor (courses) orsakar plötlig avstängning av klockan, barometerfunktionen, samt att aktuell fart hoppar om man inte kör med fotpod.
Mer info finns
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 12:48Thomas, tempo problemen är borta nu, om man har uppdaterat mjukvaran till 2.5
https://buy.garmin.com/shop/store/fr910update.jsp
Thomas, tempo problemen är borta nu, om man har uppdaterat mjukvaran till 2.5
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 12:58Simfunktionen är iaf helt ok, det är den jag använt mest med klockan så långt.
Simfunktionen är iaf helt ok, det är den jag använt mest med klockan så långt.
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 13:04Tackar så mycket för era svar! en följdfråga - är det alltså nödvändigt att ha fotpod för att kunna lita på hastigheten?? man hade ju helst velat klara sig med "bara" klockan...
Tackar så mycket för era svar! en följdfråga - är det alltså nödvändigt att ha fotpod för att kunna lita på hastigheten?? man hade ju helst velat klara sig med "bara" klockan...
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 13:09Nja, momentanhastigheten vid löpning är lite fladdrig med bara gps, men man lär sig att se vad medelvärdet är, och så viktigt är det inte att se den exakta farten i varje ögonblick. Ett sätt annars är att visa farten det senaste varvet med någon lämplig a
Nja, momentanhastigheten vid löpning är lite fladdrig med bara gps, men man lär sig att se vad medelvärdet är, och så viktigt är det inte att se den exakta farten i varje ögonblick. Ett sätt annars är att visa farten det senaste varvet med någon lämplig a
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 13:21Låter som 610 passar dig bättre än 910
Låter som 610 passar dig bättre än 910
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 16:54Jag har 910 och är jättenöjd! Använt vid löpning och cykel, inte testat simfunktionen än.
Jag har 910 och är jättenöjd! Använt vid löpning och cykel, inte testat simfunktionen än.
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 17:11Momenthastigheten Stämmer Perfekt nu! så fotpod är inte nödvändigt för att få rätt tempo vid utomhuslöpning. Fredrik har du uppdaterat din klocka?
Momenthastigheten Stämmer Perfekt nu! så fotpod är inte nödvändigt för att få rätt tempo vid utomhuslöpning. Fredrik har du uppdaterat din klocka?