Quote from Lisa Bringhed on 7 July 2012, 12:39Bra info Fredrik!
Jag tog god tid på mig idag från jag körde igång klockan till start. Kollade dock inte stabilicering.... Måste kolla närmare på det.
Resultatet var i alla fall åt helvete dåligt :@
Karlberg 4k-spår ser inte ut som en pulkabacke...
htt
Bra info Fredrik!
Jag tog god tid på mig idag från jag körde igång klockan till start. Kollade dock inte stabilicering.... Måste kolla närmare på det.
Resultatet var i alla fall åt helvete dåligt :@
Karlberg 4k-spår ser inte ut som en pulkabacke...
htt
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 20:48Mats: Det går inte att se ditt träningspass som du länkar till för du har bara gett dina träningskompisar tillåtelse att se din träning.
Mats: Det går inte att se ditt träningspass som du länkar till för du har bara gett dina träningskompisar tillåtelse att se din träning.
Quote from Lisa Bringhed on 8 July 2012, 21:46Ooops, nu borde det gå bättre, för dom som vill se eländet 😀
Ooops, nu borde det gå bättre, för dom som vill se eländet 😀
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 11:26Jag har inte hunnit kolla så mycket, men det verkar som att det jag upplevde, att den successivt tappar i höjd är en mer allmän iakttagelse som många ser. Jag bryr mig eg inte jättemycket mer än att jag allmänt stör mig på att saker inte fungerar som de s
Jag har inte hunnit kolla så mycket, men det verkar som att det jag upplevde, att den successivt tappar i höjd är en mer allmän iakttagelse som många ser. Jag bryr mig eg inte jättemycket mer än att jag allmänt stör mig på att saker inte fungerar som de s
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 11:42Jag har ingen 910:a (än), men har en Garmin Edge 705 som även den har barometrisk höjdmätare. Visst är det så att temperatur påverkar en barometrisk höjdmätare. Kroppstemperatur, inomhus-till-utomhus-temperatur-skillnader.... Finns ju flera saker som kan
Jag har ingen 910:a (än), men har en Garmin Edge 705 som även den har barometrisk höjdmätare. Visst är det så att temperatur påverkar en barometrisk höjdmätare. Kroppstemperatur, inomhus-till-utomhus-temperatur-skillnader.... Finns ju flera saker som kan
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 13:22Jo, och något skönk temperaturen under mitt pass, men det borde inte ge en höjdskillnad på trettio meter. Men det skulle som sagt vara intressant att testa med en klocka som anses "bra" som referens.
Jo, och något skönk temperaturen under mitt pass, men det borde inte ge en höjdskillnad på trettio meter. Men det skulle som sagt vara intressant att testa med en klocka som anses "bra" som referens.
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 13:29Jag hade 910 ett tag innan jag tröttnade på höjdmätning och bytte till Suunto Ambit Skillnaden är enorm...Jag har haft Polar innan och även den stämde bra för det mesta
Jag hade 910 ett tag innan jag tröttnade på höjdmätning och bytte till Suunto Ambit Skillnaden är enorm...Jag har haft Polar innan och även den stämde bra för det mesta
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 13:35Jag har för mycket kringutrustning för att vara intresserad av att byta och simfunktionen är mer intressant för mig än altimetern.
Jag har för mycket kringutrustning för att vara intresserad av att byta och simfunktionen är mer intressant för mig än altimetern.
Quote from Elias Engqvist on 9 July 2012, 14:40Edit: Äsch, man ska läsa åtminstone de närmaste inläggen innan man skriver...
Skriver istället så här: Jag håller med att det kan vara att dom inte tar hänsyn (tillräckligt mycket) till temp-förändringar!
Edit: Äsch, man ska läsa åtminstone de närmaste inläggen innan man skriver...
Skriver istället så här: Jag håller med att det kan vara att dom inte tar hänsyn (tillräckligt mycket) till temp-förändringar!
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 21:36Fungerar bara simfunktionen för crawl eller även för bröstsim? Hur mäter den simningen, är det avstånd via GPS + något annat eller? Har börjat med Triathlon lite smått och står i valet och kvalet mellan en 310XT och en 910.
Fungerar bara simfunktionen för crawl eller även för bröstsim? Hur mäter den simningen, är det avstånd via GPS + något annat eller? Har börjat med Triathlon lite smått och står i valet och kvalet mellan en 310XT och en 910.