Quote from Funbeat user on 19 June 2013, 09:36Bodde i lägenheterna men åt ibland på restaurangen till hotellet. Tyckte den var trevligare men maten var densamma. Inga problem där. Dock tror jag att jag nog hellre tar hotellet nästa gång och halvpension. Inga direkta hoper av restauranger att välja på
Bodde i lägenheterna men åt ibland på restaurangen till hotellet. Tyckte den var trevligare men maten var densamma. Inga problem där. Dock tror jag att jag nog hellre tar hotellet nästa gång och halvpension. Inga direkta hoper av restauranger att välja på
Quote from Funbeat user on 19 June 2013, 19:11Resan bokad-4 februari under simmarveckan 🙂 Gött att ha något att se i fram emot! Men skulle gärna åka redan nu.....
Resan bokad-4 februari under simmarveckan 🙂 Gött att ha något att se i fram emot! Men skulle gärna åka redan nu.....
Quote from Funbeat user on 11 April 2014, 13:18Hej, ska åka ner över påsk (v16) med familjen. Är det någon som har en karta över cykel/löprundor som jag skulle kunna kika på före resan?
Hej, ska åka ner över påsk (v16) med familjen. Är det någon som har en karta över cykel/löprundor som jag skulle kunna kika på före resan?
Quote from Funbeat user on 11 April 2014, 13:22Här finns lite info
http://www.playitas.info/se/aktiviteter/l-pningsen säljer de en karta för 2 Euro med leder som man kan vandra eller springa på.
Här finns lite info
http://www.playitas.info/se/aktiviteter/l-pning
sen säljer de en karta för 2 Euro med leder som man kan vandra eller springa på.
Quote from Funbeat user on 11 April 2014, 13:54Har vart där ett par vändor - de har som sagt markerade löprutter på 6-21 km som det går att köpa en karta till, cykelshoppen har även en bra cykelguide till ön med många fina rundor i. Dessutom behändig och i vettigt material (om än lite illa häftad).
A
Har vart där ett par vändor - de har som sagt markerade löprutter på 6-21 km som det går att köpa en karta till, cykelshoppen har även en bra cykelguide till ön med många fina rundor i. Dessutom behändig och i vettigt material (om än lite illa häftad).
A
Quote from Elias Engqvist on 11 April 2014, 15:43Här är några bilder från berget mellan Playitas och Gran Tarajal som jag tog då jag var där med Urban Tribes i december -13...
https://www.flickr.com/photos/53364349@N06/sets/72157638676074436/
Här är några bilder från berget mellan Playitas och Gran Tarajal som jag tog då jag var där med Urban Tribes i december -13...
Quote from Funbeat user on 22 July 2015, 16:35Är det någon som vet om det ingår flaskställ på hyrcyklarna eller om man måste ta med sig det?
Är det någon som vet om det ingår flaskställ på hyrcyklarna eller om man måste ta med sig det?
Quote from Elias Engqvist on 28 July 2015, 14:32Det var flaskställ på !
Det var flaskställ på !
Quote from Funbeat user on 2 August 2015, 20:54Tack för svaret Christer! Det gäller att börja planera i god tid. 😉
Tack för svaret Christer! Det gäller att börja planera i god tid. 😉
Quote from Funbeat user on 19 September 2015, 08:47Någon som vet när frukosten serveras på Aparthotel?
Någon som vet när frukosten serveras på Aparthotel?