Quote from Funbeat user on 8 January 2013, 22:18Svarade innan jag såg att tråden fortsatte. Förlåt.
Svarade innan jag såg att tråden fortsatte. Förlåt.
Quote from Elias Engqvist on 24 January 2013, 13:58Jag var där med min fru på 2v semester/träning - vill du se lite hur det ser ut på playitas m omgivningar kan du se mitt fotoalbum från 6-20 jan i år: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151287347233853.475753.689403852
Jag var där med min fru på 2v semester/träning - vill du se lite hur det ser ut på playitas m omgivningar kan du se mitt fotoalbum från 6-20 jan i år: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151287347233853.475753.689403852
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 14:19Kom nyligen hem efter 2 veckor där. Klockrent ställe för träning och semester. Det enda jag inte gillade var maten. Den är ok men man ska inte åka dit med inställning för "semestermat" med restauranger lite överallt att välja på. Så mer inställning tränin
Kom nyligen hem efter 2 veckor där. Klockrent ställe för träning och semester. Det enda jag inte gillade var maten. Den är ok men man ska inte åka dit med inställning för "semestermat" med restauranger lite överallt att välja på. Så mer inställning tränin
Quote from Helena Kardell on 24 January 2013, 19:17Var där mellan 25dec-8jan. Underbart ställe med bra pass. Löparslingorna var lite dåligt utmärkta men vi köpte en karta så gick det bättre. Tycker också maten var si så där. Vi åt två galamiddagar (juldagen + nyår) och det var väll de enda kvällarna som d
Var där mellan 25dec-8jan. Underbart ställe med bra pass. Löparslingorna var lite dåligt utmärkta men vi köpte en karta så gick det bättre. Tycker också maten var si så där. Vi åt två galamiddagar (juldagen + nyår) och det var väll de enda kvällarna som d
Quote from Elias Engqvist on 24 January 2013, 21:47Vi bodde i lägenhet och lagade maten själv eller var på restaurang i Las Playitas där vi också handlade maten.
Wifin var under all kritik och ändå 300:- i veckan!
Öht var det tråkigt att allt kostade så mycket. 50:- för den spårkartan tex!
Super-mercado
Vi bodde i lägenhet och lagade maten själv eller var på restaurang i Las Playitas där vi också handlade maten.
Wifin var under all kritik och ändå 300:- i veckan!
Öht var det tråkigt att allt kostade så mycket. 50:- för den spårkartan tex!
Super-mercado
Quote from Funbeat user on 9 June 2013, 20:39Hej! Jag ska åka till Payitas nu på söndag 16/6. Är det någon som är där nere eller åker ner då som har lust att träna något ihop med mig? Gärna löpning eller cykling.
Hej! Jag ska åka till Payitas nu på söndag 16/6. Är det någon som är där nere eller åker ner då som har lust att träna något ihop med mig? Gärna löpning eller cykling.
Quote from Funbeat user on 18 June 2013, 22:04Jag funderar på att boka under simmarveckan den 4 februari. Vilket rekommenderar ni, hotellet eller lägenheterna?
Någon som har rest dit själv? Blir man ihop parad på hotellet eller kan man bo själv?
Jag funderar på att boka under simmarveckan den 4 februari. Vilket rekommenderar ni, hotellet eller lägenheterna?
Någon som har rest dit själv? Blir man ihop parad på hotellet eller kan man bo själv?
Quote from Funbeat user on 18 June 2013, 22:50Hotelldelen tenderar att vara med inriktad på resenärer med träning på schemat medan lägenheterna verkar ha en majoritet av barnfamiljer etc. Det sagt så är jag väldigt nöjd med lägenheten senast det begav sig.
Vad jag vet finns ingen service att para ih
Hotelldelen tenderar att vara med inriktad på resenärer med träning på schemat medan lägenheterna verkar ha en majoritet av barnfamiljer etc. Det sagt så är jag väldigt nöjd med lägenheten senast det begav sig.
Vad jag vet finns ingen service att para ih
Quote from Funbeat user on 19 June 2013, 09:15När jag var iväg med triathlonförbundet bodde dom flesta på hotellet.
Det är olika matsalar för lägenhet och hotell vilket splittrade gruppen.
När jag var iväg med triathlonförbundet bodde dom flesta på hotellet.
Det är olika matsalar för lägenhet och hotell vilket splittrade gruppen.
Quote from Funbeat user on 19 June 2013, 09:28Lägenheterna är större (flera rum) och har pentry. Jag tycker personligen att restaurangen på hotellet är lite trevligare än den vid lägenheterna (även om de serverar samma mat).
Normalt sett får man inte äta i "fel" restaurang, men det brukar gå att ord
Lägenheterna är större (flera rum) och har pentry. Jag tycker personligen att restaurangen på hotellet är lite trevligare än den vid lägenheterna (även om de serverar samma mat).
Normalt sett får man inte äta i "fel" restaurang, men det brukar gå att ord