Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Inte jätteutrustat vad jag kommer ihåg. Ugn, spis, kyl och frys. Tror inte micro och definitivt inte diskmaskin. Nu var det iofs våren 2011 som jag var där senast så mina uppgifter kanske inte är helt tillförlitliga.

I vårt kök i lägenhetsdelen hade vi spis (2 plattor), kylskåp, brödrost och en kaffebryggare. (Men ta med bryggkaffe hemifrån, smakar urk här.).

Det fanns ingen micro eller ugn. Men sedan fanns det tallrikar, assietter, djupa tallrikar, glas, koppar, bes

Tack! Mycket värdefull info! Frågan "finns det svenskt kaffe" är ju enormt viktig, det fattade jag aldrig när jag så Sällskapsresan innan min debut som kaffedrickare!

Någon som ska dit över nyår?

Nä men 6:e åker jag och min fru.

Okej, den 6e åker jag hem!

Glöm inte städa! Crille är petig.

Micro och vattenkokare gick att få för en extra peng.

Hur är det med tvätt? Det går ju åt en del kläder om man tränar dagligen och svettas som man högst troligen kommer göra. Läste det finns tvättstuga men hur... ja.. snabbt kan man tvätta och hur stor möjlighet är det att få en maskin om nu många vill tvätt

Duscha med kläderna på och häng luftigt till nästa pass brukar vara en vedertagen metod. Tycker det funkar både hemma och borta.