Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Åker dit på tisdag. Ska bli gött att få lite sol..

Jag var där på höstlovet. Bodde på hotellet och där funkade wifi bra om man satt ute på balkongen. Det var dock dyrt, 7 euro per dag tror jag så det blir billigare att surfa på telefonen. Går ju att används dom flesta moderna mobiler som wifi router. 3G v

Eva och AM Medväska: Tack för era inlägg! Vi vågar nog på oss att köpa blöjor och barnmat där då, men vällingen tar vi nog med för två veckor för säkerhets skull.

Oj, vilken fin utsikt från bergsstigen! Säkert roligare än att ta bussen. Stigen får vi ta

Var där för två veckor sedan, internet för en vecka gick på 35 euro tror jag.
Helt ok fart, funkade fint för svtplay.

Bor man på hotellet (ej aparthotell) så har man WIFI möjlighet, man kan använda samma inloggning som till kabeln (som man bör ta med si

Kan alltid ta med sig en liten router så kör man trådlöst på rummet.

Jag som hade otur då... i april på hotellet, med sladd, så gick det i princip inte att ladda funbeats startsida, eller gmails avancerade interface.

Nu blir jag lite lugnare angående internethastigheten. Vi ska bo i lägenhetsdelen, det är nästan bud på att ta med en egen router!

Ida: Tänk på att det går att gömma en del saker i "barnvagnspaketet" när ni checkar in! Typ ett stort blöjpaket. Men observ

Det var kloka ord, Anna S! Vi ska kolla lite på flygbolagets hemsida gällande vikt och se om det är möjligt att "smuggla" lite barnprylar under barnvagnen. Blöjpaket är ju inte små grejer precis.

Och det där med barnstolen, det hade vi inte heller tänkt

Blir nog en sådan här att ta med.
http://www.kjell.com/sortiment/dator-kringutrustning/natverk/tradlost-natverk/ovrigt/d-link-dir-505-p93600

Så får man trådlöst på rummet. =) Sedan hemma kommer den fungera som repeater så det är precis något jag letat ef

Den var cool! Hur motiverar man ett behov av repeater för en smålänning?