Quote from Funbeat user on 21 November 2012, 19:35Jag vet inte om Annika med "grannbyn" menar Las Playitas (där det finns några små affärer och restauranger) eller Gran Tarajal. I närbutiken på Playitas-anläggningen finns nog det mesta men det är rätt dyrt och i butikerna i Las Playitas finns något mer.
Jag vet inte om Annika med "grannbyn" menar Las Playitas (där det finns några små affärer och restauranger) eller Gran Tarajal. I närbutiken på Playitas-anläggningen finns nog det mesta men det är rätt dyrt och i butikerna i Las Playitas finns något mer.
Quote from Funbeat user on 21 November 2012, 21:20Det går bussar till Gran Tarajal har jag hört och man kan hyra cykel men vi sprang dit över bergen - helt galet fantastisk vackert!
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=a61e9792881c4770b2fa8fbb74736f8a.jpg&Size=&share=
Till löparbanan tog det
Det går bussar till Gran Tarajal har jag hört och man kan hyra cykel men vi sprang dit över bergen - helt galet fantastisk vackert!
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=a61e9792881c4770b2fa8fbb74736f8a.jpg&Size=&share=
Till löparbanan tog det
Quote from Funbeat user on 21 November 2012, 21:21Såklart blir det lite svårt att ta barnvagnen men kanske sjalvandring 🙂
Såklart blir det lite svårt att ta barnvagnen men kanske sjalvandring 🙂
Quote from Funbeat user on 21 November 2012, 21:27En väldigt specifik fråga som jag inte hittade i tråden. Det står i info från hotellet att det finns internet på rummen och att receptionen hyr ut kabel. Wi-fi endast på vissa platser på området om jag fattade rätt.
Kan man ha med egen Ethernetkabel och
En väldigt specifik fråga som jag inte hittade i tråden. Det står i info från hotellet att det finns internet på rummen och att receptionen hyr ut kabel. Wi-fi endast på vissa platser på området om jag fattade rätt.
Kan man ha med egen Ethernetkabel och
Quote from Funbeat user on 21 November 2012, 21:33Du kan ta med egen kabel, men det kostar ändå. Och när jag var där i april var uppkopplingen såpass usel att den var i stort sett oanvändbar. Kan funka för mail, men inte mkt mer.
Du kan ta med egen kabel, men det kostar ändå. Och när jag var där i april var uppkopplingen såpass usel att den var i stort sett oanvändbar. Kan funka för mail, men inte mkt mer.
Quote from Funbeat user on 21 November 2012, 21:59Tack för svar! Det var det jag misstänkte, att det kostar vilket fall som. Då lägger jag hellre bagagevikten på något annat än ethernet! Låter trist med långsam uppkoppling. Eller så kan jag försöka se det positiva i en två-veckors detox från internet.
Tack för svar! Det var det jag misstänkte, att det kostar vilket fall som. Då lägger jag hellre bagagevikten på något annat än ethernet! Låter trist med långsam uppkoppling. Eller så kan jag försöka se det positiva i en två-veckors detox från internet.
Quote from Funbeat user on 22 November 2012, 10:56Varit där flera gånger och kan inte påminna nig om någon usel uppkoppling. Kanske inte blixtrande snabb men användbar måste det ha varit, för jag har även gjort lite jobb via nätet Jämfört med det man får på X2000 var det i alla fall bra, för där vet jag
Varit där flera gånger och kan inte påminna nig om någon usel uppkoppling. Kanske inte blixtrande snabb men användbar måste det ha varit, för jag har även gjort lite jobb via nätet Jämfört med det man får på X2000 var det i alla fall bra, för där vet jag
Quote from Funbeat user on 22 November 2012, 11:20Jag var där för några veckor sedan och hade riktigt bra hastighet på nätet på rummet. Det är dock dåligt att det inte finns trådlöst.
Jag var där för några veckor sedan och hade riktigt bra hastighet på nätet på rummet. Det är dock dåligt att det inte finns trådlöst.
Quote from Funbeat user on 22 November 2012, 12:24När vi var där i januari/februari fungerade wifi bara ordentligt om man var nära sports booking. Vi bodde inte på hotellet utan i lägenheterna (Apart Hotel eller vad det heter). Det kan ju vara så att de olika ställena har olika bra täckning på sina wifi.
När vi var där i januari/februari fungerade wifi bara ordentligt om man var nära sports booking. Vi bodde inte på hotellet utan i lägenheterna (Apart Hotel eller vad det heter). Det kan ju vara så att de olika ställena har olika bra täckning på sina wifi.
Quote from Elias Engqvist on 22 November 2012, 13:01Man borde väl kunna ta med sig en egen liten wifi-router - den väger inte många gram!
Man borde väl kunna ta med sig en egen liten wifi-router - den väger inte många gram!