Quote from Funbeat user on 4 February 2012, 22:28Någon som vet hur tvättmöjligheterna är? Är det handtvätt i handfatet som gäller eller finns det bättre alternativ?
Någon som vet hur tvättmöjligheterna är? Är det handtvätt i handfatet som gäller eller finns det bättre alternativ?
Quote from Funbeat user on 4 February 2012, 22:37Handtvätt i handfatet var det som gällde när jag var där i april 2011. Men man blir rätt härdad efter ett tag. 😉 Vi flyttade hela tiden på gränserna för vad "fräscha träningskläder" egentligen innebär.
Handtvätt i handfatet var det som gällde när jag var där i april 2011. Men man blir rätt härdad efter ett tag. 😉 Vi flyttade hela tiden på gränserna för vad "fräscha träningskläder" egentligen innebär.
Quote from Funbeat user on 5 February 2012, 10:09Angående vegomaten kan jag inte avgöra det, men hänvisar till Ingmarie Nilsson som bloggat om det och vad jag förstår varit helt nöjd med utbudet. T ex här http://blog.nemonisimors.com/?view=entries&entryid=2729
Angående tvättmöjligheterna kan man visst
Angående vegomaten kan jag inte avgöra det, men hänvisar till Ingmarie Nilsson som bloggat om det och vad jag förstår varit helt nöjd med utbudet. T ex här http://blog.nemonisimors.com/?view=entries&entryid=2729
Angående tvättmöjligheterna kan man visst
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 14:42Nu är det endast två veckor kvar till avfärd mot Playitas och hoppades att ni som varit där kunde svara på lite frågor som jag har som har med förberedelser och planering att göra.
Förutsättningar:
Ska bo på hotell och har således frukost och köpt till h
Nu är det endast två veckor kvar till avfärd mot Playitas och hoppades att ni som varit där kunde svara på lite frågor som jag har som har med förberedelser och planering att göra.
Förutsättningar:
Ska bo på hotell och har således frukost och köpt till h
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 15:32Matutbudet till lunch är ganska enahanda (tycker jag). Man kan köpa enklare rätter som smörgåsar och hamburgare i Poolbaren. På området finns det dessutom en restaurang som har lunchöppet. Maten där är helt okey men med rätt liten variation och inte speci
Matutbudet till lunch är ganska enahanda (tycker jag). Man kan köpa enklare rätter som smörgåsar och hamburgare i Poolbaren. På området finns det dessutom en restaurang som har lunchöppet. Maten där är helt okey men med rätt liten variation och inte speci
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 15:41Spring i bergen!
Visst är det fint och trevligt med de markerade rutterna men bergen är helt sagolika. Det är bara 4 km över bergen till Gran Tarajal där det sägs finnas restauranger och affärer - vi var där en söndag så inget var öppet utan vi spender
Spring i bergen!
Visst är det fint och trevligt med de markerade rutterna men bergen är helt sagolika. Det är bara 4 km över bergen till Gran Tarajal där det sägs finnas restauranger och affärer - vi var där en söndag så inget var öppet utan vi spender
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 17:04AM R Medväska, hur hittar man till Gran Tarajal och friidrottsarenan över bergen? Jag har bara åkt bil dit!
AM R Medväska, hur hittar man till Gran Tarajal och friidrottsarenan över bergen? Jag har bara åkt bil dit!
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 17:23Det undrade jag oxå och letade förtvivlat efter en karta eller nån beskrivning men fick ge upp :).
Följ stigarna över bergen i riktning Gran Tarajal så ordnar det sig (mañana vettu). Det går inte att komma så himla fel. Så här gick vi dit: http://www.fu
Det undrade jag oxå och letade förtvivlat efter en karta eller nån beskrivning men fick ge upp :).
Följ stigarna över bergen i riktning Gran Tarajal så ordnar det sig (mañana vettu). Det går inte att komma så himla fel. Så här gick vi dit: http://www.fu
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 17:41Man tackar! Det finns stigar att följa hela vägen alltså. Kanske behöver en kompass..?
Man tackar! Det finns stigar att följa hela vägen alltså. Kanske behöver en kompass..?
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 17:53Ha ha. Det låter som du är som jag och maken som alltid vill ha karta och kompass men det finns två avgörande stigskiljen och kommer du bara upp på toppen så ser du åt vilket håll du ska
Upp på toppen, följ kammen och sen ner. Det är verkligen overkill m
Ha ha. Det låter som du är som jag och maken som alltid vill ha karta och kompass men det finns två avgörande stigskiljen och kommer du bara upp på toppen så ser du åt vilket håll du ska
Upp på toppen, följ kammen och sen ner. Det är verkligen overkill m