Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vi vann ju resan och har aldrig varit där förut så jag kanske inte är bäst lämpad att svara på det just nu men av vad jag har förstått så kostar resan vi fått 14000 för två vuxna. Till det har vi lagt ett par tusen för cykeltransfer och boende.

- all g

Hej!

Jag var på Playitas i slutet av november med min gravida kompis. Resan var toppen, vi betalade då ca 6000 kr pp. med halvpension. Smidigt men väldigt tråkig mat i buffen. Vi bodde i lägenhet och lagade lunch själva vilket är att rekommendera. Det fi

Jag tackar för det! Nu börjar jag projekt övertalning och kanske jag/vi också får komma dit om några år...

Jag var på Playitas förra veckan. Min träning och upplevelse har jag skrivit om på min blogg http://karintri.com

Intressant med kommentaren ovan om maten. Jag tyckte maten var riktigt bra, särskilt om man jämför med sönderkokta/stekta tyskbufféer på Mall

Hej!

Har funderingar att åka till Playitas nu den 6 mars, samtidigt som Gbg-varvets löpresa ligger.

Har kollat upplägget över veckan som ser bra ut men är ändå lite kluven då jag hellre vill alternera mina pass mellan löp, cykel, simning och diverse ”a

Men det kan väl inte vara något tvång att man MÅSTE vara med på alla pass, eller? Så är det ju iaf när jag ska åka med Springtime (åker förresten den 3 mars).

Är säkerligen inget tvång, bara jag som har svårt att ”svika ett schema för gruppen”. 🙂 Känns dumt att anmäla sig, betala och sedan bara delta på 50 % av passen. Men nu är det bokat och klart! Dock utan ”löppaketet”. Finns alla förutsättningar att köra

Nu har jag bokat! 27/3 åker vi! Ska bli sjukt kul!

Ang maten som jag skrev tidigare, så är det väl olika vad man brukar äta och vad man gillar.
Själv är jag inte så förtjust i när stekt kyckling smakar fisk osv...
Jag måste iofs erkänna att jag jobbar på restaurang och kanske är mer kräsen därför.
Inte

Hur är vegomaten?
(Och visst är det svårt att stava till Fuerteventura?)