Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 13:15Hu! Aldrig jag skulle sitta på en buss så långt. Jag kan sitta ner i två timmar max.
Hu! Aldrig jag skulle sitta på en buss så långt. Jag kan sitta ner i två timmar max.
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 13:19du kan sätta en motionscykel i mittgången å cykla när bussen åker =)
du kan sätta en motionscykel i mittgången å cykla när bussen åker =)
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 14:11Åh, vad jag hade gjort det om det gick!
Stå, gå, springa, cykla och ligga raklång på golv är jag bra på men att sitta i buss klarar jag av i 5 minuter innan jag börjar skruva på mig.
Åh, vad jag hade gjort det om det gick!
Stå, gå, springa, cykla och ligga raklång på golv är jag bra på men att sitta i buss klarar jag av i 5 minuter innan jag börjar skruva på mig.
Quote from Jonny Persson on 4 October 2011, 14:14Det låter som om någon behöver träna på tålamodet.
När det gäller ursprungsfrågan har jag inte själv varit på Playitas men jag har bara hört gott om stället av de jag känner som varit där de senaste åren. Ovanligt många positiva recensioner!
Det låter som om någon behöver träna på tålamodet.
När det gäller ursprungsfrågan har jag inte själv varit på Playitas men jag har bara hört gott om stället av de jag känner som varit där de senaste åren. Ovanligt många positiva recensioner!
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 14:47Nej, det gör ont att sitta på en stol som är gjord så man sitter som en kutrygg. Jag är kort och jag har ännu inte suttit i en buss vars stol är ens i närheten utformad efter en rygg av min längd men det brukar jag fixa genom att rulla ihop en jacka eller
Nej, det gör ont att sitta på en stol som är gjord så man sitter som en kutrygg. Jag är kort och jag har ännu inte suttit i en buss vars stol är ens i närheten utformad efter en rygg av min längd men det brukar jag fixa genom att rulla ihop en jacka eller
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 17:54Var där med familjen förra hösten. Egentligen inte med tanke på träning från början men det var verkligen ett plus med stället. Rekommenderar halvpension för att det är smidigt och prisvärt. Man måste ha bil om man ska kunna variera resturangbesöken.
Löpt
Var där med familjen förra hösten. Egentligen inte med tanke på träning från början men det var verkligen ett plus med stället. Rekommenderar halvpension för att det är smidigt och prisvärt. Man måste ha bil om man ska kunna variera resturangbesöken.
Löpt
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 18:56Funkar det med familjen där eller är det mer ett "vuxenställe"?
Funkar det med familjen där eller är det mer ett "vuxenställe"?
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 22:09Låter ju toppen, undrar om man har tillgång till yoga, och andra pass även om det inte är någon "temaresa" jag valt eller är det bara egenträning som gäller då?
Låter ju toppen, undrar om man har tillgång till yoga, och andra pass även om det inte är någon "temaresa" jag valt eller är det bara egenträning som gäller då?
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 22:44Du har full tillgång till alla pass på området.
Yoga, spinning, pilates, gym osv.
Du har full tillgång till alla pass på området.
Yoga, spinning, pilates, gym osv.
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 20:51När vi var där så vara alla barnaktiviteter med tysk personal och alltså på tyska eller möjligen någon slags engelska. Passade inte våra barn i alla fall. I övrigt var det ett utmärkt ställe att ha vara på med barnen. Hotellet är nog lite mer "vuxet" för
När vi var där så vara alla barnaktiviteter med tysk personal och alltså på tyska eller möjligen någon slags engelska. Passade inte våra barn i alla fall. I övrigt var det ett utmärkt ställe att ha vara på med barnen. Hotellet är nog lite mer "vuxet" för