Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Finns det ingen sol att följa på himlen ovan den ön?

Tack för svaren! Då ses vi där Eva! Vi är dock inte anmälda på nån särskilt tema.
En annan fråga: finns det internetuppkoppling så vi kan regga pass? Internetcafé osv? 🙂

Så kul, Karin. 🙂 Jag var där en vecka i fjol och hade det hur bra som helst. Hoppas ni får det jättehärligt!

Vi hade bara frukost och brukade gå in till byn Playitas och äta middag. Lunch köpte vi i den lilla mataffären på hotellet eller i den något st

Just internetuppkopplingen kanske kunde vara litet bättre. På hotellet finns det ett par datorer men jag vet inte vad det kostar att använda dem. Det finns inget trådlöst nätverk. Vi har haft egen laptop med och anslutit till internet via kabel på rummet.

Kasst wi-fi som bara funkar nära sports booking. För att kunna utnyttja det eller internet på rummet får du betala för 1 dag eller 1 vecka (kommer inte ihåg va det kostade) och då kan du, mot deposition, få låna en kabel till rummet. Alternativt tar du me

ÅK! playitas är grymt och kommer inte göra dig besviken! Jag var där i april och är supernöjd med resan. Maten var väl kanske inte den bästa på kvällarna tyckte jag men eftersom man tränat gick det mesta ner 🙂

Jag tyckte nog att maten i buffén var bra, även om kötträtter generellt inte var deras starkaste sida. Utbudet vars stort och tänker man som jag träna mycket och kanske inte har så mycket tid på kvällen så kan det vara värt att köra halvpension. Har man å

Hej!

Jag och min man åker till Playitas i två veckor i vinter med vår 10 månaders bebis. Är det någon som har varit där med småbarn och kan dela med sig information om tillgången på blöjor, barnmat och dylikt? Barnvagnstillgängligheten med mera?

Kan det

Ida: på anläggningen finns det en liten affär/butik och jag har för mig att de har det nödvändigaste av allt. Annars går det att gå eller cykla (cykla kanske tar 10 min) till grannbyn, där finns större affärer där man kan köpa på sig saker

OK, men det låter lovande. Inte allt för långt att gå/cykla dit heller. Tack, Annika!