Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 08:39Sitter på arlanda nu
Flyget går om en timme
I eftermiddag blir det första joggturen
Sitter på arlanda nu
Flyget går om en timme
I eftermiddag blir det första joggturen
Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 09:57Jag har alltför långt från min router till min dator så det fungerar inte klockrent alltid. Så en repeater mitt i så förstärks signalen.
Jag har alltför långt från min router till min dator så det fungerar inte klockrent alltid. Så en repeater mitt i så förstärks signalen.
Quote from Funbeat user on 28 November 2012, 11:363G
Av diskussionen får jag idén att enbart ta med min Ipad och köra 3G. Vet någon ett prisvärt kontantkort man kan köpa på plats för två veckors surfande?
3G
Av diskussionen får jag idén att enbart ta med min Ipad och köra 3G. Vet någon ett prisvärt kontantkort man kan köpa på plats för två veckors surfande?
Quote from Funbeat user on 28 November 2012, 11:56Resebarnstol
Brukar jag använda en sån här:
http://www.designtorget.se/designtorget/se/webbshop/Barnsaker.Barnsits.dcpSmidigare än att ta med Ikeas Antilop.
Resebarnstol
Brukar jag använda en sån här:
http://www.designtorget.se/designtorget/se/webbshop/Barnsaker.Barnsits.dcp
Smidigare än att ta med Ikeas Antilop.
Quote from Funbeat user on 29 November 2012, 08:43Hej Jonas,
Ja, vi har beställt något liknande på Taxfree. Sack´n Seat tror jag den hette. Det är ungefär samma konstruktion. Bekvämt att den fanns på Taxfree så den kommer ligga på vår flygplansstol när vi kliver på planet. Blir spännande att se vad lill
Hej Jonas,
Ja, vi har beställt något liknande på Taxfree. Sack´n Seat tror jag den hette. Det är ungefär samma konstruktion. Bekvämt att den fanns på Taxfree så den kommer ligga på vår flygplansstol när vi kliver på planet. Blir spännande att se vad lill
Quote from Funbeat user on 29 November 2012, 09:35Sitter på Playitas Wifi med full mottagning från rummet här. Ingen kabel här och inga problem 🙂
Mac Book it is.
Sitter på Playitas Wifi med full mottagning från rummet här. Ingen kabel här och inga problem 🙂
Mac Book it is.
Quote from Funbeat user on 29 November 2012, 12:18Sitter du på hotellet eller aparthotell?
Sitter du på hotellet eller aparthotell?
Quote from Funbeat user on 29 November 2012, 16:40Hotellet. Enligt receptionen skulle wifi bara fungera i sportsbaren.. Men här går det klockrent.
Hotellet. Enligt receptionen skulle wifi bara fungera i sportsbaren.. Men här går det klockrent.
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 09:33Bor du nära sportsbaren? De har ju ändå en helt ok räckvidd så borde täcka sportsbaren och de närmsta rummen.
Bor du nära sportsbaren? De har ju ändå en helt ok räckvidd så borde täcka sportsbaren och de närmsta rummen.
Quote from Funbeat user on 14 December 2012, 19:54Ännu en fråga nu när det närmar sig avresa 🙂
Är det någon som vet hur köket är utrustat i lägenhetsdelen? Diskmaskin? Mikro? Ugn?
Ännu en fråga nu när det närmar sig avresa 🙂
Är det någon som vet hur köket är utrustat i lägenhetsdelen? Diskmaskin? Mikro? Ugn?