Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej igen!

Jag hade fått ett PM av en tjej nu, så jag får hälsa henne välkommen i vår kvartett .

Men nu är ni ju snart en ny kvartett här tjejer! Desto fler funbeat-kvartetter desto bättre! *tss*

Lycka till alla brudar! (L)

JA! Ragga upp två till, tre lag är ju ännu roligare!

Ja, tre lag är ännu roligare! Så: Hallå, hallå! Finns det fler tjejmilensugna människor där ute?

Jag måste då få fråga....jag som bara är ute efter att överhuvudtaget kunna springa tjejmilen runt och har inget tidsperspektiv på detta.

Vem kommer vilja springa med mig i en kvartett???
Ska man inte "springa tillsammans" och vara ganska lika, eller hur

Hallå Therese! Nej, man måste absolut inte vara på samma nivå! Det är näst intill omöjligt att springa tillsammans med någon annan på loppet, det är jättesvårt hålla ihop - även om man försöker springa tillsammans och är helt jämna.

Det jag tycker är tr

Precis! Inga tidskrav alls för att vara med i en kvartett, det gäller bara att alla fyra genomför loppet, så man peppar varandra till _start_, så kan man vinna något kul på utlottningen, nya skor t ex? Eller massage ...

Jenny? hur har det gått med anmälningen? =)
jag ser fram emot augusti!!

Ok, men är det då någon fler så är jag jättegärna med...:-)

I valet och kvalet... Det vore riktigt kul att va med i en kvartett. Men jag är nybörjare och blyg och joggar i lugn takt snarare än springer... Nej, jag måste samla mod ett tag till först 😉

inte vara feg nu. klart du ska va med 😀