Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 23:53christina....
tro mig.. det finns inga krav på att du ska "löpa" hela milen runt..
jag har inte ens klarat mer än 3 km ännu..
men runt SKA JAG.. vare sig jag ska gå krypa eller rent utav löpa.. =)
christina....
tro mig.. det finns inga krav på att du ska "löpa" hela milen runt..
jag har inte ens klarat mer än 3 km ännu..
men runt SKA JAG.. vare sig jag ska gå krypa eller rent utav löpa.. =)
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 01:16Inga tidskrav alls, enda kravet är att man ("dam") kommer till start och fullföljer att ta sig runt banan, som är lätt, och ett rent nöje att promenera runt om så skulle vara.
Vill du sedan jogga 1 km gå en eller två och jogga igen osv, allt är OK - fast
Inga tidskrav alls, enda kravet är att man ("dam") kommer till start och fullföljer att ta sig runt banan, som är lätt, och ett rent nöje att promenera runt om så skulle vara.
Vill du sedan jogga 1 km gå en eller två och jogga igen osv, allt är OK - fast
Quote from Olof Robertson on 28 May 2008, 08:34Hanna: jag fick ett PM igår av en tjej här som ville vara med och hon har skrivit sina uppgifter, så jag ska skicka iväg anmälan nu i dagarna! 🙂 Äntligen är vi 4 for sure =)
Hanna: jag fick ett PM igår av en tjej här som ville vara med och hon har skrivit sina uppgifter, så jag ska skicka iväg anmälan nu i dagarna! 🙂 Äntligen är vi 4 for sure =)
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 19:26Man kanske ska våga sig på det trots allt då.
Ja, det där med rätt startgrupp får jag öva på. Sprang Vårruset i Göteborg för ett par veckor sedan och hade planen att jogga runt (vilket jag också gjorde), men skulle ställa mig i lunka-gruppen för säkerhet
Man kanske ska våga sig på det trots allt då.
Ja, det där med rätt startgrupp får jag öva på. Sprang Vårruset i Göteborg för ett par veckor sedan och hade planen att jogga runt (vilket jag också gjorde), men skulle ställa mig i lunka-gruppen för säkerhet
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 20:49Jag är också bra sugen, men har aldrig sprungit så långt någon gång tidigare så ja vet inte om jag grejjar det..
Jag är också alldeles för envis (dum) att jag kommer vägra att gå även om jag inte orkar springa hela vägen.. (H)
Jag är också bra sugen, men har aldrig sprungit så långt någon gång tidigare så ja vet inte om jag grejjar det..
Jag är också alldeles för envis (dum) att jag kommer vägra att gå även om jag inte orkar springa hela vägen.. (H)
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 21:02Hmm.
Pappret om tjejmilen kom i vårrusetkuvertet...
Lite sugen är man allt, skratt.
Eller bara komplett galen...
Hmm.
Pappret om tjejmilen kom i vårrusetkuvertet...
Lite sugen är man allt, skratt.
Eller bara komplett galen...
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 21:19Annica:
Jag har heller aldrig hittills sprungit en mil. 8,6 km är max än så länge, men det SKA GÅ. Det kommer att gå.
Jag förstår envisheten. Jag vill heller inte gå. Oavsett hur lång tid det tar ska jag jogga hela vägen.
Du fixar det också. Go-go-go!
Annica:
Jag har heller aldrig hittills sprungit en mil. 8,6 km är max än så länge, men det SKA GÅ. Det kommer att gå.
Jag förstår envisheten. Jag vill heller inte gå. Oavsett hur lång tid det tar ska jag jogga hela vägen.
Du fixar det också. Go-go-go!
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 21:34Såklart ni ska vara med! Det kommer bli jättekul! Jag kan ta på mig att anmäla en kvartett så fort vi blivit fyra säkra!
Såklart ni ska vara med! Det kommer bli jättekul! Jag kan ta på mig att anmäla en kvartett så fort vi blivit fyra säkra!
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 22:27Hej
Har precis börjat lära mig jogga då jag fick ett ryck och bestämde mig för att springa midnattsloppet. Total nybörjade alltså....Jag är gärna med i "nybörjar" kvartetten till tjejmilen om det blir en 🙂
Hej
Har precis börjat lära mig jogga då jag fick ett ryck och bestämde mig för att springa midnattsloppet. Total nybörjade alltså....Jag är gärna med i "nybörjar" kvartetten till tjejmilen om det blir en 🙂
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 23:20Christina
8,6 km är ju superbra!!:-)
Ja, man blir ju allt bra peppad alltså!Redan förra året bestämde jag att jag skulle vara med i år, men sen har tjejen som skulle släpa med mig fått förhinder så då känns det lite otäckt att fara till storstan alldele
Christina
8,6 km är ju superbra!!:-)
Ja, man blir ju allt bra peppad alltså!
Redan förra året bestämde jag att jag skulle vara med i år, men sen har tjejen som skulle släpa med mig fått förhinder så då känns det lite otäckt att fara till storstan alldele