Quote from Guest on 8 July 2010, 09:55Säger varken gps eller pulsklocka, ty jag kan så väldans lite och är ack så rädd för att måla in mig i ett hörn genom ett sådant uttalande.
Nej, ödmjukt vill jag be om råd! Jag är nybörjare som precis lärt sig springa 1.8km, ikväll siktar vi på 3km. Min
Säger varken gps eller pulsklocka, ty jag kan så väldans lite och är ack så rädd för att måla in mig i ett hörn genom ett sådant uttalande.
Nej, ödmjukt vill jag be om råd! Jag är nybörjare som precis lärt sig springa 1.8km, ikväll siktar vi på 3km. Min
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 10:05Garmin Foreunenr 305 - biligare nu än för 2 år sedan 1649kr.
www.elgiganten.sePuls, distans & fart plus lite mera.
Garmin Foreunenr 305 - biligare nu än för 2 år sedan 1649kr.
http://www.elgiganten.se
Puls, distans & fart plus lite mera.
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 10:10Spring en km på t.ex. en 400 m bana. Kolla hur lång tid det tar. Då har du din kilometertid och kan enkelt räkna ut hur långt du sprungit om du tar tid.
Detta gäller nu i början. När du blivit varm i kläderna kommer du att springa snabbare och måste revi
Spring en km på t.ex. en 400 m bana. Kolla hur lång tid det tar. Då har du din kilometertid och kan enkelt räkna ut hur långt du sprungit om du tar tid.
Detta gäller nu i början. När du blivit varm i kläderna kommer du att springa snabbare och måste revi
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 10:12Jag köpte en Garmin Forerunner 305 för ett par veckor sen och den har faktiskt hjälpt mig på steget mot att bli en löpare... Jag fullkomligt hatade löpning innan, dels för att jag var dålig på det, och dels för att jag tyckte att det var tråkigt och dels
Jag köpte en Garmin Forerunner 305 för ett par veckor sen och den har faktiskt hjälpt mig på steget mot att bli en löpare... Jag fullkomligt hatade löpning innan, dels för att jag var dålig på det, och dels för att jag tyckte att det var tråkigt och dels
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 10:19Jag hade en billigare enklare Polar pulsklocka ( köpt på rea för 750 kr) förr i nästan 2 års tid eftersom Garmin 305 ansåg jag som som för dyr hösten 2008 ( närmare 3 000kr då).
Hade inte riktigt koll på varken distans eller fart, ritade in rundan efterå
Jag hade en billigare enklare Polar pulsklocka ( köpt på rea för 750 kr) förr i nästan 2 års tid eftersom Garmin 305 ansåg jag som som för dyr hösten 2008 ( närmare 3 000kr då).
Hade inte riktigt koll på varken distans eller fart, ritade in rundan efterå
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 10:32Garmin 305 (t+)
Jättekul träningskompis. Hastighet, distans, puls och sträckan snyggt inritad på karta. Sen har den en hel del andra finesser. Mycket träningspryl för pengarna!
Garmin 305 (t+)
Jättekul träningskompis. Hastighet, distans, puls och sträckan snyggt inritad på karta. Sen har den en hel del andra finesser. Mycket träningspryl för pengarna!
Quote from Håkan Öhling on 8 July 2010, 10:42Räkna minuter. Det är ju tillräckligt bra!
Räkna minuter. Det är ju tillräckligt bra!
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 10:48Älskar min Garmin 305, den har fler funktioner än jag behärskar just nu (lär mig fortfarande!) men den förgyller mina löprundor på ett sätt jag inte trodde en pryl kunde (t+) Intervallfunktionen t ex är toppen, tycker jag.
Älskar min Garmin 305, den har fler funktioner än jag behärskar just nu (lär mig fortfarande!) men den förgyller mina löprundor på ett sätt jag inte trodde en pryl kunde (t+) Intervallfunktionen t ex är toppen, tycker jag.
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 11:01Borgskalan och vanligt armbandsur fungerar också.
Borgskalan och vanligt armbandsur fungerar också.
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 11:24Vad kan den i "intervallfunktionen"? Hur många olika inställningar etc?
*inser att jag borde googla på detta själv* , men skiter i det och ställr frågan rätt ut i luften istället.
Vad kan den i "intervallfunktionen"? Hur många olika inställningar etc?
*inser att jag borde googla på detta själv* , men skiter i det och ställr frågan rätt ut i luften istället.