Quote from Guest on 8 July 2010, 09:55Säger varken gps eller pulsklocka, ty jag kan så väldans lite och är ack så rädd för att måla in mig i ett hörn genom ett sådant uttalande.
Nej, ödmjukt vill jag be om råd! Jag är nybörjare som precis lärt sig springa 1.8km, ikväll siktar vi på 3km. Min
Säger varken gps eller pulsklocka, ty jag kan så väldans lite och är ack så rädd för att måla in mig i ett hörn genom ett sådant uttalande.
Nej, ödmjukt vill jag be om råd! Jag är nybörjare som precis lärt sig springa 1.8km, ikväll siktar vi på 3km. Min
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 10:05Garmin Foreunenr 305 - biligare nu än för 2 år sedan 1649kr.
www.elgiganten.sePuls, distans & fart plus lite mera.
Garmin Foreunenr 305 - biligare nu än för 2 år sedan 1649kr.
http://www.elgiganten.se
Puls, distans & fart plus lite mera.
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 10:10Spring en km på t.ex. en 400 m bana. Kolla hur lång tid det tar. Då har du din kilometertid och kan enkelt räkna ut hur långt du sprungit om du tar tid.
Detta gäller nu i början. När du blivit varm i kläderna kommer du att springa snabbare och måste revi
Spring en km på t.ex. en 400 m bana. Kolla hur lång tid det tar. Då har du din kilometertid och kan enkelt räkna ut hur långt du sprungit om du tar tid.
Detta gäller nu i början. När du blivit varm i kläderna kommer du att springa snabbare och måste revi
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 10:12Jag köpte en Garmin Forerunner 305 för ett par veckor sen och den har faktiskt hjälpt mig på steget mot att bli en löpare... Jag fullkomligt hatade löpning innan, dels för att jag var dålig på det, och dels för att jag tyckte att det var tråkigt och dels
Jag köpte en Garmin Forerunner 305 för ett par veckor sen och den har faktiskt hjälpt mig på steget mot att bli en löpare... Jag fullkomligt hatade löpning innan, dels för att jag var dålig på det, och dels för att jag tyckte att det var tråkigt och dels