Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 11:55Jag kan tänka mig att man kan tycka att det är jätteskönt att lämna klockan hemma när man har kommit in i löpningen ordentligt, för mig är det just nu tvärtom eftersom jag håller på att ta mig från att vara total icke-löpare till att vara löpare.
Jag ty
Jag kan tänka mig att man kan tycka att det är jätteskönt att lämna klockan hemma när man har kommit in i löpningen ordentligt, för mig är det just nu tvärtom eftersom jag håller på att ta mig från att vara total icke-löpare till att vara löpare.
Jag ty
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 11:57Henrik: Ok, jag kan köpa det argumentet. Men jag tror att människor är olika på det sättet också. Jag ÄR nybörjare och jag tror inte att jag hade fortsatt utan min elektroniska motivationshöjare på armen. 😉
Henrik: Ok, jag kan köpa det argumentet. Men jag tror att människor är olika på det sättet också. Jag ÄR nybörjare och jag tror inte att jag hade fortsatt utan min elektroniska motivationshöjare på armen. 😉
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 11:59Jennie, om du vill ha ett verktyg för att föra statistik över din träning, som mäter distans, tid och ev puls så kan jag varmt rekommendera Garmin Forerunner 305 för 1600 kr. Chansen är stor att denna pryl i kombination med Funbeat (synkar utmärkt) kommer
Jennie, om du vill ha ett verktyg för att föra statistik över din träning, som mäter distans, tid och ev puls så kan jag varmt rekommendera Garmin Forerunner 305 för 1600 kr. Chansen är stor att denna pryl i kombination med Funbeat (synkar utmärkt) kommer
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 12:07Jag har ställt in att klockan bara ska visa saker som t ex tid på dygnet och sådant som jag vet inte stressar mig när jag springer. Då kan jag glo bäst jag vill på klockan, det finns inget att titta på som kan stressa mig 🙂
Men när jag kommer hem och s