Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag gillar också att grotta ner mig i statistik efteråt. En favorit är när jag sprungit samma sträcka (samma bana) på samma tid men med en lägre snitt-puls 🙂 Inte lika kul om det blivit sämre kanske... Men nu är vi ju nybörjare och då blir man bättre ba

Torbjörn, något lite OT, men gör du samma sak med cykling? Min erfarenhet är att det är mycket svårare att göra dessa analyser mest pga att väder och vind, ev rödlysen eller pisspauser mm spelar så mycket större roll på cykling än vid löpning.

32 svar på 35h!!!! Det här kan mycket väl bli mitt nya favoritforum!! 😀

Tusen tusen tack för alla svar! ALLA svar, verkligen, jättekul att höra olika sidor av myntet.
Och jag ser ett tydligt mönster angående 305an 😉
Jag ska rent av kolla in den

LYCKA till Jennie!

Jennie du tog själv upp en viktig sak, att få bromshjälp om man tar i för mycket. Super vid rehab om olyckan skulle vara framme och man har skadat sig.

Sen, mycket mera sen, så känner man allt sånt där mycket mycket bättre. Så köp nu och inte sen skulle

Ett tråkigt tips från farbror Christer: Ta det väldigt lugnt första året - trappa inte upp för häftigt - vissa får väldigt lätt problem. Är du genuint intresserad av löpning så leta gärna reda på en löparklubb i din närhet för råd och tips ang. löpsteg oc

(t+) (t+) (t+)

Här skas läsas på! Är Garmin det överlägset bästa alternativet alltså?
Var snabbt in på Runner Store mitt emot centralstationen (Sthlm)
och har var tvärpartisk för Polar. Den klockan hade inte gps, kostade 1500:-
och att köpa till GPS kost

Nope, det finns gott om alternativ men alla verkar ha snöat in på Garmin. Jag antar att det beror på deras "excellenta" kundsupport... 😉

Jag köpte min Garmin 305 på nätet för ca 1500:- inkl frakt, så betala inte mer än det! Om den är den bästa eller mest prisvärda har jag faktiskt ingen aning om, den passade min plånbok och mina behov, så därför valde jag den. Min levererades över natt.

Är du SÄKER att hans mobils gps inte funkar i fickan? Det gör alla mobiler som jag har haft! En uppsjö Nokia och nu senast HTC Hero (Android)

Han kanske bara vill ha den för sig själv? 😉

Jag stoppar mobilen i en fryspåse (1L) och lägger den i fickan -