Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 11:32Känns inte Forerunner lite overkill för en nybörjare? Mät upp en sträcka med bil, spring den och ta tid med ett stoppur, som finns att köpa på Clas Ohlson för 59 spänn. Tror det räcker till att börja med.
Känns inte Forerunner lite overkill för en nybörjare? Mät upp en sträcka med bil, spring den och ta tid med ett stoppur, som finns att köpa på Clas Ohlson för 59 spänn. Tror det räcker till att börja med.
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 11:36Henrik: Varför skulle det vara overkill för en nybörjare? Personligen tycker jag snarare att det är tvärtom... 🙂
Henrik: Varför skulle det vara overkill för en nybörjare? Personligen tycker jag snarare att det är tvärtom... 🙂
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 11:37Tja, själv tror jag att en GF305 (el motsv) snarare kan hjälpa till att motivera. Och om TS nu frågar efter något med fart- och längdmätning, så kanske vi skall vara så ödmjuka att svara på frågan, istället för att ifrågasätta behovet?
Tja, själv tror jag att en GF305 (el motsv) snarare kan hjälpa till att motivera. Och om TS nu frågar efter något med fart- och längdmätning, så kanske vi skall vara så ödmjuka att svara på frågan, istället för att ifrågasätta behovet?
Quote from Catharina Brattlin on 8 July 2010, 11:37Jag fick min 305:a i julklapp 2007 och tyckte precis som alla här, att det var minsann Guds gåva till alla löpare. Som motivator och peppare är den kanon!
Men, sen en tid tillbaka slänger jag in den i garderoben titt som tätt och använder vanligt stoppur
Jag fick min 305:a i julklapp 2007 och tyckte precis som alla här, att det var minsann Guds gåva till alla löpare. Som motivator och peppare är den kanon!
Men, sen en tid tillbaka slänger jag in den i garderoben titt som tätt och använder vanligt stoppur
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 11:40Vi andra klarar kanske att bara låta bli att titta på klockan medan vi springer? 🙂
Vi andra klarar kanske att bara låta bli att titta på klockan medan vi springer? 🙂
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 11:43Hej,
Ju rätt som Sylvia skriver - man kan bli lite stressad av klockan, Magnus, jag har försökt att låta bli titta men det är svårt 🙂Jag kommer nog så småningom att ta någon runda då & då med den gamla klocka bara för tid 🙂
Summan av kardemumman - Ga
Hej,
Ju rätt som Sylvia skriver - man kan bli lite stressad av klockan, Magnus, jag har försökt att låta bli titta men det är svårt 🙂
Jag kommer nog så småningom att ta någon runda då & då med den gamla klocka bara för tid 🙂
Summan av kardemumman - Ga
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 11:46Sylvia, ta en stor bit sporttejp och klistra över rutan.
Sylvia, ta en stor bit sporttejp och klistra över rutan.
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 11:49Håller med Sylvia! Frihetskänslan utan klockan på är underbar!Jag springer efter hur kroppen mår,och hur jag känner mig! Inte efter vad klockan säger!:-)
Håller med Sylvia! Frihetskänslan utan klockan på är underbar!Jag springer efter hur kroppen mår,och hur jag känner mig! Inte efter vad klockan säger!:-)
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 11:52Mats J: För att min erfarenhet av nybörjare är att det inte är alla som fortsätter så länge. Och klockan kostar minst 1600 spänn. Man kanske borde ge det några månader, upp till ett år, och känna om löpning är något som man vill fortsätta med.
Klockan är
Mats J: För att min erfarenhet av nybörjare är att det inte är alla som fortsätter så länge. Och klockan kostar minst 1600 spänn. Man kanske borde ge det några månader, upp till ett år, och känna om löpning är något som man vill fortsätta med.
Klockan är
Quote from Catharina Brattlin on 8 July 2010, 11:55Magnus, tack för tipset. 🙂
Så gör jag på tävlingar.
Magnus, tack för tipset. 🙂
Så gör jag på tävlingar.