Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 22:12Å andra sidan, Sandra, så finns det ju personer under medellängd som har grova handleder och "knän som en märr" (som en kompis till mig beskriver sina ben) medan långa personer kan vara finlemmade.
Å andra sidan, Sandra, så finns det ju personer under medellängd som har grova handleder och "knän som en märr" (som en kompis till mig beskriver sina ben) medan långa personer kan vara finlemmade.
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 22:21Jag använder oxå BL som motivation. När jag sitter på spinningen och tycker synd om mig själv och vill minska motståndet så tänker jag på BL-gänget och hur dom tränar i ca 6 (?) timmar per dag. Och mig är det synd om efter 20 minuter.... Då plockar jag fr
Jag använder oxå BL som motivation. När jag sitter på spinningen och tycker synd om mig själv och vill minska motståndet så tänker jag på BL-gänget och hur dom tränar i ca 6 (?) timmar per dag. Och mig är det synd om efter 20 minuter.... Då plockar jag fr
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 08:16Nu ska de ju springa maran. Ska bli kul att se hur det går för Daris då.
Nu ska de ju springa maran. Ska bli kul att se hur det går för Daris då.
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 09:29Rent spontant skulle jag anta att en kort person har mer av tuýngden 100 kg ovanför knäna än en lång - men som sagt de är ju olika byggda.
Uppdatera mig, jag har inte haft koll, är det amerikansk eller svensk BL ni pratar om? är det värt att se?
Rent spontant skulle jag anta att en kort person har mer av tuýngden 100 kg ovanför knäna än en lång - men som sagt de är ju olika byggda.
Uppdatera mig, jag har inte haft koll, är det amerikansk eller svensk BL ni pratar om? är det värt att se?
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 10:55Amerikansk. Nu är det bara finalveckan kvar så du får det "gottaste" om du börjar ikväll klockan sju på femman. Typ?
Amerikansk. Nu är det bara finalveckan kvar så du får det "gottaste" om du börjar ikväll klockan sju på femman. Typ?
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 12:47Aha, jag tycker det är kul att kolla, men samtidigt måste jag förklara vad som händer för min femåring som hellre vill titta på Barnkanalen - och jag vill inte att viktfrågor ska börja intressera henne för mycket.
Fast är det final kan jag nog hävda min f
Aha, jag tycker det är kul att kolla, men samtidigt måste jag förklara vad som händer för min femåring som hellre vill titta på Barnkanalen - och jag vill inte att viktfrågor ska börja intressera henne för mycket.
Fast är det final kan jag nog hävda min f
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 14:19Kan inte följa programmet... så jag googlade lite... Daris tid på maran är grymt imponerad med tanke på att han inte kört ngra längre distanser innan (10miles per morgon). Han borde ha kört ett 10-tal 25k å 30k pass för att ha hårdheten... Tänker inte för
Kan inte följa programmet... så jag googlade lite... Daris tid på maran är grymt imponerad med tanke på att han inte kört ngra längre distanser innan (10miles per morgon). Han borde ha kört ett 10-tal 25k å 30k pass för att ha hårdheten... Tänker inte för
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 17:05Ling: Det finns något som heter inspelning och titta efter barnens läggningsdags... *tipsa om!*
Ling: Det finns något som heter inspelning och titta efter barnens läggningsdags... *tipsa om!*
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 09:45Oj, sånt har jag glömt hur man gör ... dessutom så brukar barnnattning för min del ha bieffekten att jag somnar ... (ja jag vet man ska _sitta_ bredvid när man läser för dem ...)
Oj, sånt har jag glömt hur man gör ... dessutom så brukar barnnattning för min del ha bieffekten att jag somnar ... (ja jag vet man ska _sitta_ bredvid när man läser för dem ...)