Quote from Guest on 13 February 2008, 23:52(med reservation o sorry om nån tycker jag är i fel grupp)
Undrar om det finns nån med liknande nivå som jag ligger på?
Ok, gjort 1 mil på 59 min på löpband för några veckor sen, men ingen aning om det skulle gå att upprepa i veckan, känner mig lite mer
(med reservation o sorry om nån tycker jag är i fel grupp)
Undrar om det finns nån med liknande nivå som jag ligger på?
Ok, gjort 1 mil på 59 min på löpband för några veckor sen, men ingen aning om det skulle gå att upprepa i veckan, känner mig lite mer
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 00:02det är väl ungefär där jag ligger - skrivit här och var i våra drömtrådar eller vad de ska kallas.
Sprang TM förra året på drygt 62 min och LTL på vad var det ... 68?
och jag vill fila ner det under 60.
gärna under 55 ... Ska köra intensivare i år antar j
det är väl ungefär där jag ligger - skrivit här och var i våra drömtrådar eller vad de ska kallas.
Sprang TM förra året på drygt 62 min och LTL på vad var det ... 68?
och jag vill fila ner det under 60.
gärna under 55 ... Ska köra intensivare i år antar j
Quote from Olof Robertson on 14 February 2008, 10:39Kristina!
Jag tror vi ligger rätt likt! 🙂 Fast jag är nog lite långsammare än dig ändå iofs haha.
Jag sprang milen i fredags på 69 min, 2 x 5 km på en väldigt kuperad slinga med 4 riktigt tunga backar som suger musten ur en! Hade inte sprungit en mil
Kristina!
Jag tror vi ligger rätt likt! 🙂 Fast jag är nog lite långsammare än dig ändå iofs haha.
Jag sprang milen i fredags på 69 min, 2 x 5 km på en väldigt kuperad slinga med 4 riktigt tunga backar som suger musten ur en! Hade inte sprungit en mil
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 14 February 2008, 11:16Jag sprang Höga kusten tjejmil på 63 minuter sommaren 2006. Sedan dess har jag varit skadad, men nu är jag på gång igen. Då hade jag inte tränat särskilt mycket, så jag antar att det är ungefär där jag ligger idag.
Cyklar en hel del numera så konditionen
Jag sprang Höga kusten tjejmil på 63 minuter sommaren 2006. Sedan dess har jag varit skadad, men nu är jag på gång igen. Då hade jag inte tränat särskilt mycket, så jag antar att det är ungefär där jag ligger idag.
Cyklar en hel del numera så konditionen
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 11:34Sprang Tjejmilen i Stockholm på 68-69-nånting, men det vete katten om jag kommer att kunna sänka den tiden.
Sprang Tjejmilen i Stockholm på 68-69-nånting, men det vete katten om jag kommer att kunna sänka den tiden.
Quote from Olof Robertson on 14 February 2008, 12:34Lady: varför tror du inte att du kan sänka den tiden? Usch tänk om inte jag heller kan det 🙁
Lady: varför tror du inte att du kan sänka den tiden? Usch tänk om inte jag heller kan det 🙁
Quote from Lotta Lindström on 14 February 2008, 12:40Klart ni kan sänka tiden. Positivt tänkande! Det handlar om att träna rätt. Intervaller och backträning har jag förstått ska vara bra, men det finns många andra som är bättre på sånt än jag.
Klart ni kan sänka tiden. Positivt tänkande! Det handlar om att träna rätt. Intervaller och backträning har jag förstått ska vara bra, men det finns många andra som är bättre på sånt än jag.
Quote from Olof Robertson on 14 February 2008, 12:43Tack Sara, du har naturligtvis rätt 🙂 VISST KAN VI!! (hv)
Det trista är att jag tänkte prova marathon.se intervallträning för nybörjare - men premissen står är att man klarar en mil på under timmen?! Är det många nybörjare som klarar det? (#)
Får väl
Tack Sara, du har naturligtvis rätt 🙂 VISST KAN VI!! (hv)
Det trista är att jag tänkte prova marathon.se intervallträning för nybörjare - men premissen står är att man klarar en mil på under timmen?! Är det många nybörjare som klarar det? (#)
Får väl
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 12:51Jag vill också komma under timmen, och helst då under 55 när jag ändå håller på! 61 min senast på tjejmilen, men inte sprungit så långt sen dess så jag vet inte alls hur jag ligger till. Sen springer iallafall jag fortare på "tävling"... Men så fort vädre
Jag vill också komma under timmen, och helst då under 55 när jag ändå håller på! 61 min senast på tjejmilen, men inte sprungit så långt sen dess så jag vet inte alls hur jag ligger till. Sen springer iallafall jag fortare på "tävling"... Men så fort vädre
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 12:53Jenny: skolgårdar - vilken bra idé! Det måste jag kolla upp! Jag har några fotbollsplaner nära mig, det kanske kan funka också?
Jenny: skolgårdar - vilken bra idé! Det måste jag kolla upp! Jag har några fotbollsplaner nära mig, det kanske kan funka också?