Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

>men jag hävdar fortfarande att en person som är hyfsat tränad i annat än löpning kan ha en hög tröskel även fast man har en ganska låg fart på milen. Man springer oftast inte fort med fel kropp.

Näe det stämmer väl alldeles utmärkt? Har jag påstått mots

Åh vad skoj, nu har jag gjort en namnlista med era namn, ska gå in o kolla då o då hur det går för er..

Fyll på listan om det är fler som läser :-)!

Jaa det går jättebra Jenny!
När jag började köra mina första intervaller (i oktober) då hade jag bara k

Hej !

Jag vill gärna vara med i "utmaningen". Jag springer väl runt 60 minuter nu. Men skulle gärna ner lite till... denna vintern, eller tja, vad man ska kalla det har ju varit kalasbra för löpning. Ingen snö ! och jag som köpt skor med dubbar i. Asics.

jag joggade mig runt min första mil någonsin på tjejmilen 2007
det tog 75 minuter, den tiden ska definitivt sänkas till i år. Med hur mycket vet jag inte men jag strävar mot att nå timmen. Vi får väl se. Det är ju aldrig fel att ha ett mål att kämpa mot!

Jag tillhör också den här gruppen. Springer milen nånstans runt 60 min, har både klarat under och över 🙂
Men jag tycker att jag blivit långsammare och långsammare med tiden... kanske är jag för lat??

Hej!
Jag hänger gärna på. Gjorde Tjejmilen för några år sedan strax över timmen. Senaste loppet var Lidingö tjejlopp på 1:12.
Har löptränat lite dåligt på sistone, har mest hållt på med annat så jag vet inte riktigt hur jag ligger till tidsmässigt för t