Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ni som äter russin m.m. under löpningen - hur får ni med er påsen? HAr inga fickor på sommarträningskläderna och vill ju inte direkt springa med en påse russin i handen. Någon typ at bälte?

I bland stoppar jag dem i en plastpåse som jag knyter fast i vätskebältet.

På ryggen i camelbaken.

Jag har också russinen i en påse, på ryggen i Camelbaken.

GLUT-4 bildas, eller förs upp till cellens yta genom ansträngningens muskelkontraktioner och ger större glukosupptag i muskulaturen. Kan inte förklara på något pedagogiskt sätt tror jag, men här ä

Jaha, då har man ännu en dag lärt sig något nytt. Jag har egentligen inte vågat äta något under passen för att jag har varit rädd för blodsockerfall, men nu vet jag att det inte blir något...tack mela! 🙂

Sylvia ska du också springa StEriksloppet?

Johanna, nej, jag ska springa Bromölla Marathon här nere i söder, fast halvmaran (de har inget särskilt namn för halvmaran). Det finns ett millopp där också, men det känns inte som en utmaning ;).

Jag har bara gjort Vårruset två gånger tidigare, så i bö

Jo jag vet hur du känner. Det är fantastiskt hur bra man blir när man tränar ;).

Jag sprang ett millopp i onsdags och var helt fascinerad över att jag klarade en så bra tid, hade absolut inte trott det. Så träningen ger resultat. Även om Halvmaran fortfa

halvmaran i bromölla fixar du lätt sylvia 😀
sprang den i fjol (min första halvmara) & ska springa i år oxå.
väl arangerad & fin runda....kommer att bli jättekul!

Tack Johan, för peppingen. Jag hoppas också att det går vägen...

Jag ska titta efter Dig...för det ÄR väl Du på Din avatar? 😉