Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 10:45I dag tänker jag springa 16km, 2ggr på en 8km slinga!Har en flaska liggandes i bilen,ifall jag behöver dricka,men troligtvis inte!Men alltid bra att ha med.
I dag tänker jag springa 16km, 2ggr på en 8km slinga!Har en flaska liggandes i bilen,ifall jag behöver dricka,men troligtvis inte!Men alltid bra att ha med.
Quote from Urban Nilsson on 19 April 2010, 10:06Generellt kör jag inte med vätska på passen utan dricker duktigt efteråt istället. Upp till 25 km är inget problem. Senaste passet på 27,5 blev lite gnälligt dock så jag ska börja ta med en eller två perfektaflaskor med vatten på långpassen nu.
Har läst
Generellt kör jag inte med vätska på passen utan dricker duktigt efteråt istället. Upp till 25 km är inget problem. Senaste passet på 27,5 blev lite gnälligt dock så jag ska börja ta med en eller två perfektaflaskor med vatten på långpassen nu.
Har läst
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 10:18Som svar så måste nog Malin W:s inlägg betraktas som bäst hitintills. Better safe than sorry! Har gjort många långpass som jag druckit min medhavda dryck först hemma. Sedan så har jag också med toapapper, lite grovsalt, mobil mm på långpassen (men det är
Som svar så måste nog Malin W:s inlägg betraktas som bäst hitintills. Better safe than sorry! Har gjort många långpass som jag druckit min medhavda dryck först hemma. Sedan så har jag också med toapapper, lite grovsalt, mobil mm på långpassen (men det är
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 10:20Jag antar att det är lite individuellt hur mycket man svettas. Vore enkelt och intressant att väga sig innan och efter ett långpass utan vätska och sen notera vid vilken vätskeförlust man börjar få problem.
EDIT: Dvs man gör detta för flera olika pass m
Jag antar att det är lite individuellt hur mycket man svettas. Vore enkelt och intressant att väga sig innan och efter ett långpass utan vätska och sen notera vid vilken vätskeförlust man börjar få problem.
EDIT: Dvs man gör detta för flera olika pass m
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 11:27Har det inte med efterförbränningen att göra?
Dricker de inte mjölk?(med O´boy)
Har det inte med efterförbränningen att göra?
Dricker de inte mjölk?(med O´boy)