Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 22:10Och varför kom det där jäkla nötdjuret in i en cykeldiskussion David?
Och varför kom det där jäkla nötdjuret in i en cykeldiskussion David?
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 22:12Det är en del av tråden och sedan kan du fundera på det.
Det är en del av tråden och sedan kan du fundera på det.
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 22:38Syftet var väl att göra tråden oläslig genom att lägga in en så stor bild att fönstret blir ohanterligt?
Syftet var väl att göra tråden oläslig genom att lägga in en så stor bild att fönstret blir ohanterligt?
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 23:28Rättelse:
Det stämmer att luftmotståndet (kraften) ökar med kvadraten på hastigheten, men effekten ökar med kubiken. Tidigare nämnda exempel på 10% lägre luftmotstånd ger (med samma trampade effekt) 3,6% fartökning (givet noll rullmotstånd).
Rättelse:
Det stämmer att luftmotståndet (kraften) ökar med kvadraten på hastigheten, men effekten ökar med kubiken. Tidigare nämnda exempel på 10% lägre luftmotstånd ger (med samma trampade effekt) 3,6% fartökning (givet noll rullmotstånd).
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 07:02Det går bra att läsa hela tråden och försöka förstå inläggen.
Varför skulle en tråd bli ohanterlig av en bild?
Det går bra att läsa hela tråden och försöka förstå inläggen.
Varför skulle en tråd bli ohanterlig av en bild?
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 08:38Om man läser den i IE6, som jag tyvärr gör på min jobbdator (jo, de e sant, vi har sjukt gamla verioner på våra arbetsplatser), så är bildhanteringen inte så bra o stora bilder blir väldigt stora. Provade just i Firefox, o inser att det nog är ett IE6-pro
Om man läser den i IE6, som jag tyvärr gör på min jobbdator (jo, de e sant, vi har sjukt gamla verioner på våra arbetsplatser), så är bildhanteringen inte så bra o stora bilder blir väldigt stora. Provade just i Firefox, o inser att det nog är ett IE6-pro
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 08:48Skulle mest bara kalla det onödigt spammande... Men men kanske bara är jag...
Skulle mest bara kalla det onödigt spammande... Men men kanske bara är jag...
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 08:54Gustav:
Håller med dig till 100%.
Gustav:
Håller med dig till 100%.
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 09:01om man jämför utrymmet som bilden tog med inläggen vi nu gör om att bilden är spam vilket har tagit upp mest plats och tillfört minst i tråden kossan har ju i alla fall aerostyre:-)
om man jämför utrymmet som bilden tog med inläggen vi nu gör om att bilden är spam vilket har tagit upp mest plats och tillfört minst i tråden kossan har ju i alla fall aerostyre:-)
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 09:05Hahaha!
Jo jag blev lite fundersam bara var en intressant tråd, har precis skaffat tempocykel..
Men hur stor skillnad har egentligen en tempohjälm?
Hahaha!
Jo jag blev lite fundersam bara var en intressant tråd, har precis skaffat tempocykel..
Men hur stor skillnad har egentligen en tempohjälm?