Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 17:56Åker jag ut för att tävla och bryter loppet på grund av akut lactatförgiftning så gråter jag inte mjölksyra över det.
Det ingår och är en del av charmen.
Jag tävlar för det är roligt och det är givetvis roligare att vinna, men ens förutsättningar är int
Åker jag ut för att tävla och bryter loppet på grund av akut lactatförgiftning så gråter jag inte mjölksyra över det.
Det ingår och är en del av charmen.
Jag tävlar för det är roligt och det är givetvis roligare att vinna, men ens förutsättningar är int
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 18:20Sitter i samma sits som du.
Har tappat motivation helt....Har också ångest över det.
Men jag tror att motivationen kommer med våren.
Så fort solen kommer fram så kommer det att kännas mycket böättre tror jag.
Sitter i samma sits som du.
Har tappat motivation helt....Har också ångest över det.
Men jag tror att motivationen kommer med våren.
Så fort solen kommer fram så kommer det att kännas mycket böättre tror jag.
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 18:39Jag har bra träningsmotivation nu, men kan bli alltför stressad av allt teknik- och prylsnack som är i cykeltrådarna. Jag HAR inte råd med en racer, men jag ska ändå klara mig runt Vättern... Annars funkar FunBeat jättebra som motivator!
Jag har bra träningsmotivation nu, men kan bli alltför stressad av allt teknik- och prylsnack som är i cykeltrådarna. Jag HAR inte råd med en racer, men jag ska ändå klara mig runt Vättern... Annars funkar FunBeat jättebra som motivator!
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 20:07Angående att få tillbaka motivationen säger jag som många andra "olika för olika personer" Men vad som fungerade bra för mig när motivationen svek kan jag ju tipsa om iaf.
För det första har jag börjat springa med musik och lagt in alla favoritlåtar som
Angående att få tillbaka motivationen säger jag som många andra "olika för olika personer" Men vad som fungerade bra för mig när motivationen svek kan jag ju tipsa om iaf.
För det första har jag börjat springa med musik och lagt in alla favoritlåtar som
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 20:36David P: Ja precis. Precis så tänkte jag från början. Sen blev jag för ivrig. Måste.Ha.Tålamod. Men det är ju bara för mig själv jag springer och för att göra det, inte för att göra det bäst. Hoppas det sjunker in på riktigt i hjärnan också. Lätt att säga
David P: Ja precis. Precis så tänkte jag från början. Sen blev jag för ivrig. Måste.Ha.Tålamod. Men det är ju bara för mig själv jag springer och för att göra det, inte för att göra det bäst. Hoppas det sjunker in på riktigt i hjärnan också. Lätt att säga
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 20:45Katharina: Du får börja diskutera titanklubbor, Scotchrutiga kepsar o brallar som är så Golf-2008. Jag lovar att vara en god lyssnare och komma med för-slag.
Det är bara att pegga upp!
Katharina: Du får börja diskutera titanklubbor, Scotchrutiga kepsar o brallar som är så Golf-2008. Jag lovar att vara en god lyssnare och komma med för-slag.
Det är bara att pegga upp!
Quote from Catharina Brattlin on 10 April 2008, 20:51Jag har egentligen inga bra råd att ge vad gäller motivation, eller brist på motivation...men kanske lite tankar...
Det som är viktigt för mig är att träna det JAG vill, för min EGEN skull och på MITT sätt. Inte för att "alla andra gör det". Formsvackor
Jag har egentligen inga bra råd att ge vad gäller motivation, eller brist på motivation...men kanske lite tankar...
Det som är viktigt för mig är att träna det JAG vill, för min EGEN skull och på MITT sätt. Inte för att "alla andra gör det". Formsvackor
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 21:00😀 Jag lovar att just de golfämnena kommer jag att överlåta till nån annan!
😀 Jag lovar att just de golfämnena kommer jag att överlåta till nån annan!
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 21:37Rune Larsson, Ultramannen, skrev nåt som jag tyckte var väldigt klokt i RW för några nummer sen. "Spring idag så att du är sugen på att springa imorgon."
Alltså att försöka göra alla sina löppass, lugna som hårda, så att man kan njuta av dem. Ser man nå
Rune Larsson, Ultramannen, skrev nåt som jag tyckte var väldigt klokt i RW för några nummer sen. "Spring idag så att du är sugen på att springa imorgon."
Alltså att försöka göra alla sina löppass, lugna som hårda, så att man kan njuta av dem. Ser man nå
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 22:43Det finns ett flybolag som har som slogan "We would fly with us"... 🙂
Inte för att det kanske är riktigt samma sak, men nästan...
Det finns ett flybolag som har som slogan "We would fly with us"... 🙂
Inte för att det kanske är riktigt samma sak, men nästan...