Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNär ska man byta skor?
You need to log in to create posts and topics.

Frida jo har man sprungit sönder sulan då byter man skor ,det har du rätt i

alt. lagar med silvertejp.

Frida, jo visserligen ,men skor är inte så dyra

När det gäller löpaskor så ska man INTE tvätta dom i tvättmaskin.

Jag vet inte vad du har för ekonomi men 1300-1800 tycker iallafall jag är hyfsat dyrt...

Tänkte precis fråga om man verkligen ska tvätta sina skor i tvättmaskin? Känns lite riskabelt...

INTE tvättmaskin! Skor ska va skitiga, sen badar man med dom så blir det lite bättre.

Nä men allvarligt, en gammal diskborste och lite Yes funkar som rengöring, och ljummet vatten.

Jag försöker att köpa nya skor i Februari/Mars sen har jag dem ett år ungefär... brukar vara perfekt, då är priserna lite lägre innan nya modeller kommer också!(t+)

Oftast har man ju lite olika skor... Slitvargarna som man har oftast, tävlingsskorna & te

Jag börjar undra om mina gamla börjar stumna, köpte dem i juni 2006, sprungit (gått en del också (men jag har walkingskor till det)) två somrar i dem och en del av den här, då de delvis avlösts av mina nya skor jag köpte för skogsspåret.
Tycker de känns h

Thomas, jo löparskor,spinning skor är dyrt,men nu tänkte jag på vanliga joggingskor och de tvätta jag i tvättmaskin,även joggingskor jag köpte på löparlabbet

jag brukar köpa ny ca 1 ggr/ år 🙂 vill gärna ha bra stötdämpning p.g.a problem med ögonen 🙁