Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 11:39Du är optimist, David.
Vind och regn, det får man ta här på västkusten. Men jag är väldigt trött på is och dubbdäck.
Du är optimist, David.
Vind och regn, det får man ta här på västkusten. Men jag är väldigt trött på is och dubbdäck.
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 11:40David, jag kan cykla i lätt regn men inte i ösregn. I alla fall inte när det är kallt. Sommarregn har jag inget emot.
Och vi har faktiskt andra väderlekar än regn här. 😉
David, jag kan cykla i lätt regn men inte i ösregn. I alla fall inte när det är kallt. Sommarregn har jag inget emot.
Och vi har faktiskt andra väderlekar än regn här. 😉
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 16:41Hitta underställ för 150:- brukar inte var nått problem. Tycker Stadium och de andra rear ut sådant frekvent. Sedan står det kanske inte Craft och så vidare på dem men det brukar funka bra ändå.
/F
Hitta underställ för 150:- brukar inte var nått problem. Tycker Stadium och de andra rear ut sådant frekvent. Sedan står det kanske inte Craft och så vidare på dem men det brukar funka bra ändå.
/F
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 23:54Vindtät mössa att ha under hjälmen, skidåkartights köpta på rea, jättebilligt underställ ev från Lidl, billiga vindtäta hanskar från Tenson, cykeltröja för sakens skull, neoprenöverdag till skorna, ganska dyr jacka från Shimano som jag fått av min snälla
Vindtät mössa att ha under hjälmen, skidåkartights köpta på rea, jättebilligt underställ ev från Lidl, billiga vindtäta hanskar från Tenson, cykeltröja för sakens skull, neoprenöverdag till skorna, ganska dyr jacka från Shimano som jag fått av min snälla
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 22:04Om jag får återvända till den ursprungliga frågan kan jag meddela följande för mig fungerande klädsel:
Temp +15 ner till +5: Cykelbyxor och benvärmare. Tunn underställströja och cykeljacka med vindskyddad front. Långfingrade cykelhandskar. Cykelskor, ev
Om jag får återvända till den ursprungliga frågan kan jag meddela följande för mig fungerande klädsel:
Temp +15 ner till +5: Cykelbyxor och benvärmare. Tunn underställströja och cykeljacka med vindskyddad front. Långfingrade cykelhandskar. Cykelskor, ev