Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 16:35Jag har ofta händerna vid styrstammen när jag kör uppför.
Jag har ofta händerna vid styrstammen när jag kör uppför.
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 16:40Jag håller sällan nere i bocken. Det blir så vingligt att styra då. Haha!! jag kanske borde ha stödhjul? 😉
Jag håller sällan nere i bocken. Det blir så vingligt att styra då. Haha!! jag kanske borde ha stödhjul? 😉
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 16:51Det går utmärkt att hålla händerna vid styrstammen med bar-mitts på, jag brukar också placera händerna så när jag flyttar bakåt något på sadeln i uppförsbackar.
Det går utmärkt att hålla händerna vid styrstammen med bar-mitts på, jag brukar också placera händerna så när jag flyttar bakåt något på sadeln i uppförsbackar.
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 16:54Nina, det har förekommit dagar den här vintern när jag allvarligt övervägt stödhjul! 🙂
Nina, det har förekommit dagar den här vintern när jag allvarligt övervägt stödhjul! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 17:00Daniel, det har förekommit dagar den här vintern när jag allvarligt övervägt att emigrera. 😉
Daniel, det har förekommit dagar den här vintern när jag allvarligt övervägt att emigrera. 😉
Quote from Jonas Täng on 24 February 2011, 11:39Om nån vill ha ett par såna där vantar från cool stuff så messa mig, de funkade inte alls på mina små händer...
Om nån vill ha ett par såna där vantar från cool stuff så messa mig, de funkade inte alls på mina små händer...
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 11:09Då har jag varit på min lokala cykelaffär och pratat med min cykelkille. 😀
han rekommenderade Continental Sport Contact, sa sig själv ha cyklat på såna 3 säsonger med endast en punka. Nu gäller bara att de får plats på min racer. De var ju inte så farli
Då har jag varit på min lokala cykelaffär och pratat med min cykelkille. 😀
han rekommenderade Continental Sport Contact, sa sig själv ha cyklat på såna 3 säsonger med endast en punka. Nu gäller bara att de får plats på min racer. De var ju inte så farli
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 11:25När det gäller ylletights, Nina, tänkte jag på vad jag har sett på OBS (Coop): 99 kr för tjejer. Började fundera hur mycket min manlighet var värt, egentligen.
Handskar: om sanningen ska fram har jag haft mest tur med de stickade fingervantar med Thinsul
När det gäller ylletights, Nina, tänkte jag på vad jag har sett på OBS (Coop): 99 kr för tjejer. Började fundera hur mycket min manlighet var värt, egentligen.
Handskar: om sanningen ska fram har jag haft mest tur med de stickade fingervantar med Thinsul
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 11:27Härligt att du är på gång igen Nina! (t+)
Härligt att du är på gång igen Nina! (t+)
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 11:30Att bo i Lerdiket och inte cykla vid risk för regn håller nere tillfällena till 10-11/år?
Att bo i Lerdiket och inte cykla vid risk för regn håller nere tillfällena till 10-11/år?