Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 10:56Maria, hybriden är fastfrusen i is. 😉 Haha, nä inte riktigt. Men jag orkar inte putsa upp den, den har stått ute hela vintern. Och min kompis ska ändå låna den. Jag tror hon vill ha den snart. HOn ska cykla Tjejvättern på den.
Maria, hybriden är fastfrusen i is. 😉 Haha, nä inte riktigt. Men jag orkar inte putsa upp den, den har stått ute hela vintern. Och min kompis ska ändå låna den. Jag tror hon vill ha den snart. HOn ska cykla Tjejvättern på den.
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 10:58Nina: Kolla isf om du kan ha lite bredare och grövre däck på racern. Det kostar ju en slant, men du kan ju ha dem nästa vår igen, och nästa...
Nina: Kolla isf om du kan ha lite bredare och grövre däck på racern. Det kostar ju en slant, men du kan ju ha dem nästa vår igen, och nästa...
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 11:23---
Förresten, vart stoppar man iPhonen när man har så mycket kläder på sig?
---Nästan ingen idé annat än om du kör omkull och räddningspersonal måste slå "ICE" (In case of emergency).
Man kan ändå inte använda en smartphone ... du kan försöka att bläd
---
Förresten, vart stoppar man iPhonen när man har så mycket kläder på sig?
---
Nästan ingen idé annat än om du kör omkull och räddningspersonal måste slå "ICE" (In case of emergency).
Man kan ändå inte använda en smartphone ... du kan försöka att bläd
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 11:43Daniel, jag kom just på det själv. Sist jag cyklade hade jag ju vanlig hederlig riktigt mobil. 😉 Gäller att man har en perfekt spellista innan man ger sig ut. 😉
Daniel, jag kom just på det själv. Sist jag cyklade hade jag ju vanlig hederlig riktigt mobil. 😉 Gäller att man har en perfekt spellista innan man ger sig ut. 😉
Quote from ellen olsson on 23 February 2011, 11:46Det finns specialhandskar som funkar på smartphoneskärmar.
Det finns specialhandskar som funkar på smartphoneskärmar.
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 11:52När det gäller att skydda händerna under kylig vinterträning så har jag ett kanontips!
På bilden nedan är jag ute och cyklar på isen (Fysingen) med ett par bar-mitts monterade på styret, de skyddar händerna oerhört bra så att man knappt behöver några hand
När det gäller att skydda händerna under kylig vinterträning så har jag ett kanontips!
På bilden nedan är jag ute och cyklar på isen (Fysingen) med ett par bar-mitts monterade på styret, de skyddar händerna oerhört bra så att man knappt behöver några hand
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 11:54Det var dyrt.
Det var dyrt.
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 12:12Hmm.... Jag är lite skeptisk till bockstyrevantarna. Nu är det kanske inte världens tydligaste bild, men det ser ju inte ut som att man kan hålla i styret på ett bekvämt sätt med dessa på. Men jag kan ju se fel med mitt dåliga öga... Annars tycker jag nog
Hmm.... Jag är lite skeptisk till bockstyrevantarna. Nu är det kanske inte världens tydligaste bild, men det ser ju inte ut som att man kan hålla i styret på ett bekvämt sätt med dessa på. Men jag kan ju se fel med mitt dåliga öga... Annars tycker jag nog
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 12:14Håller med om att det är överpris, då dom borde kunna jämföras med ett par skoöverdrag i neopren i tillverkningsskostnad.
Men jag använder de här varje dag vid jobbpendling och vid längre cyklingar, skulle inte vilja vara utan dom.
Håller med om att det är överpris, då dom borde kunna jämföras med ett par skoöverdrag i neopren i tillverkningsskostnad.
Men jag använder de här varje dag vid jobbpendling och vid längre cyklingar, skulle inte vilja vara utan dom.
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 12:19Nina hur brukar du hålla i styret? 🙂
Jag har inget problem i alla fall:
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=650ee5f2eed446c7b6fbc0fa4f2cb743.jpg&Size=
Nina hur brukar du hålla i styret? 🙂
Jag har inget problem i alla fall:
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=650ee5f2eed446c7b6fbc0fa4f2cb743.jpg&Size=