Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelNär ta ut racern och vad ha på si …
You need to log in to create posts and topics.

Haha! Jag var tvungen att gå och testa på cykeln. (jisses vad dammig den var) Det bara såg ut som en konstig vinkel, men herregud, vad vet jag? Jag har inte rört cykeln på ett halvår.

Nina, Lita på Daniel. Han cyklar mycket och ofta. De där mojängerna fungerar säkert utmärkt. Cyklar man så här års brukar man inte få stilpoäng ändå. Själv börjar jag på hybriden då det är isfritt och då kör jag med skidhandskar och skoöverdrag. Racern br

I vanliga fall skulle jag inte stressa med racern, men jag måste hinna cykla några mil innan juni. Och jag är på sjön varannan vecka så jag måste komprimera min träning lite. Eller så kan jag lära mig cykla på vatten. Haha!!

Edit
Och jag menade naturligt

Meningen med bockstyre är att kunna ändra position på händerna.
Det kanske inte behövs?

Fredrik,

Jag köpte ett par sådana handskar som kan användas med en smartphone, men det var till min son i julklapp. Jag (min fru) hittade dem när vi var i USA. Tänk vad många gånger jag har förebrått mig själv för att inte köpa egna.

De har små "pärlor"

Jag har en kompis i USA som skulle kunna köpa såna till mig. Hur ser de ut i övrigt? Är det hiskeligt fula?

Sony Ericsson har en jättebra handsfree med inbyggd radio, svarsknapp, blädderknappar för spellistan och volymkontroll. 5 cm lång och lite tjockare än en penna. Bra batteri också. Funkar med Iphone. pris runt 600 kronor.

namn: SE mw600

Nina, de såg ut som handskar mest. Jag tror att materialet var fleece. Jag kan fråga min fru var hon hittade dem när hon kommer hem.

http://www.coolstuff.se/Vantar-for-pekskarmar

BILD:http://feynman.omander-cdn.com/image/37f12bb02a419957fec819eaa983ecbd.jpg

David, man kan ändra styrposition nästan lika bra som utan bar-mitts. När det är riktigt kallt kör man förstås helst med händerna inne i skyddet där man flyttar fram och tillbaka händerna emellan växelhandtag och bakre böj som vanligt för att inte sitta