Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelNär ta ut racern och vad ha på si …
You need to log in to create posts and topics.

Nina:

Bikeplace på Ö Husargatan
Sportson på Vasagatan, Backaplan eller Järnbrott
Cykelhuset vid Backaplan
Bike Tyson i Kungsbacka
Sportspec på Mölndalsvägen
Åkes Cykel och Sport i Länsmansgården

Det finns säkert ännu fler...

Hej Maria! 😀

Ja, jag är så taggad nu! Har nästan inte tränat alls på hela vintern. Jag har mest koncentrerat mig på yoga och det känns inte som tillräckligt träning.

Jag är inte så frusen när jag tränar, snarare tvärtom, förutom att fingrar och tår gär

Nina: En buff är ju som en tub-halsduk http://www.buffsverige.se/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=4 jag brukar dra den som en sjalett över huvudet så får man bort håret och slipper frysa om öronen. Om fötterna har jag dubbla cykelsock

Maria: Ååååh! En sån ska jag sy i chockrosa! (H:) (t+) Har en tunn löparmössa jag brukar ha under hjälmen, men den räcker nog inte nu...

När jag cyklade idag hade jag både tåöverdrag och hela skoöverdrag (båda neopren). Det funkade. Tunna craft löparvantar och utanpå det tjocka tumvantar. Tappade inte känseln i något finger eller någon tå. Minus 14 grader.

Såklart ska du använda det du r

Sara, vad cyklar du på om du kan ha tumvantar? Går det att växla då??

Nu kör jag mtb med dubbdäck.

I lördags var jag ute med racern, då hade jag slalomhandskarna (med fingrar).

Nina: Du kan ju börja köra med hybriden och lite mitt-emellan-däck tills gatorna är rensopade. Så tänker jag göra i vår.

Förresten, vart stoppar man iPhonen när man har så mycket kläder på sig? Benfickan på cykelbyxorna hamnar ju längst in. Blir enna svårt att byta låt då.

Och ja, jag måste ha musik när jag cyklar. Den diskussionen har jag redan deltagit i. 😉

Jag har mobilen i rygg-fickan.