Quote from Jonny Persson on 4 February 2014, 08:49Det är inte för inte som jag går under smeknamnet Imelda Marcus hos en del av mina kompisar. Med många par skor i garderoben och flera tusen mil i dom kan jag bara skriva under på att det är ett problem som just Asics har. För mig är det högerskon som sam
Det är inte för inte som jag går under smeknamnet Imelda Marcus hos en del av mina kompisar. Med många par skor i garderoben och flera tusen mil i dom kan jag bara skriva under på att det är ett problem som just Asics har. För mig är det högerskon som sam
Quote from Funbeat user on 15 February 2014, 14:35Själv har jag haft samma problem med både Adidas och Saucony.
Själv har jag haft samma problem med både Adidas och Saucony.
Quote from Funbeat user on 19 February 2014, 14:16För mig händer det med alla sport- och friluftsskor/-kängor (om fodrade kängor alltså), har verkligen provat olika märken/modeller. Garmont, Rockport, Keen, Merrell, Adidas, Nike, Asics, ... första paret det inte hände med på säkert 10 år, var ett par Sca
För mig händer det med alla sport- och friluftsskor/-kängor (om fodrade kängor alltså), har verkligen provat olika märken/modeller. Garmont, Rockport, Keen, Merrell, Adidas, Nike, Asics, ... första paret det inte hände med på säkert 10 år, var ett par Sca