Quote from Guest on 15 May 2009, 23:41Har lagt ett eget forum där vi kan stöta våra problem...
Klicka på grupp och sök på FML(K) (finns bara en).
Vi håller oss till en tråd!
Har lagt ett eget forum där vi kan stöta våra problem...
Klicka på grupp och sök på FML(K) (finns bara en).
Vi håller oss till en tråd!
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 23:51Varför kan jag inte se min träning i Diagram?? Jag har ju två rundor reggade??
Varför kan jag inte se min träning i Diagram?? Jag har ju två rundor reggade??
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 19:58Det var märkligt. Vi kanske måste utse en dataansvarig också! För mig funkar diagram mycket bra. Kan du se din träning i listan då?
Det var märkligt. Vi kanske måste utse en dataansvarig också! För mig funkar diagram mycket bra. Kan du se din träning i listan då?
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 09:05Oj oj, 4 tunga km... håller med Pantern, Arjeplog känns avlägset
Oj oj, 4 tunga km... håller med Pantern, Arjeplog känns avlägset
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 21:36Nu funkar det, var antaligen bara tvungen att logga ut från sidan för att de skulle komma fram.
Tycker vi har startat ganska svagt i gruppen...
Nu funkar det, var antaligen bara tvungen att logga ut från sidan för att de skulle komma fram.
Tycker vi har startat ganska svagt i gruppen...
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 11:58Rikskrim har gått ut med efterlysning på en Mattias Nilsson. Det enda de vet är att han INTE varit i något löpspår. I övrigt har de inga ledtrådar...
Rikskrim har gått ut med efterlysning på en Mattias Nilsson. Det enda de vet är att han INTE varit i något löpspår. I övrigt har de inga ledtrådar...
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 09:56Har ni nått nytt från spaningssidan på Rikskrim, jag har legat i buskarna flera dagar men inte sett till Matte....
Har ni nått nytt från spaningssidan på Rikskrim, jag har legat i buskarna flera dagar men inte sett till Matte....
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 23:26Ni kanske redan sett att vi på startsidan kan jämföra hur långt respektive person har sprungit. Om ni klicka på inställningar (en av de 4 rutona upp till höger) på "Topplistan", där väljer ni sträcka samt alla former av löpning. Då ser man hur långt varje
Ni kanske redan sett att vi på startsidan kan jämföra hur långt respektive person har sprungit. Om ni klicka på inställningar (en av de 4 rutona upp till höger) på "Topplistan", där väljer ni sträcka samt alla former av löpning. Då ser man hur långt varje
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 12:55Grymt bra jobb av alla nu! Mycket kul att se.
Grymt bra jobb av alla nu! Mycket kul att se.
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 08:32Hoppas komma igång med löpningen till helgen igen efter en veckas vilande. Käkar tabletter mot inflamation...
Hoppas komma igång med löpningen till helgen igen efter en veckas vilande. Käkar tabletter mot inflamation...