Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFML(k)Nach Arjeplog!
You need to log in to create posts and topics.

Det är sant, vi är en löparklubb och inget annat. Men jag tycker att jag ligger så bra till i min marathonsatsning att jag har råd att inte träna just nu. Jag kopplar av med lite skidåkning i sakta mak med en maxpuls på dryga 180 istället.

Bra Anders! Det är viktigt att kunna koppla av mellan löpningen!

Söndagens pass ställdes in pga säkerhetsläget.

Jag behöver tips på hur jag ska få upp kilometrarna så att jag ligger minst på milen vid varje pass. Fryser ju pungen av mig redan efter 5 km nu så det blir för få km för tillfället. Eller är det ok att vänta till våren med långpassen?

Spring längre och fortare.
/Coach

Det är kanske där vi har förklaringen till varför afrika är världens bästa löparkontinent. Det är ju inte svårt att köra långpass om man slipper frysa pungen av sig.

Mitt tips är att önska sig ett par Gundekalsonger i julklapp. Det är såna vindtäta kall

Ser ut som satsningen har åkt på ett bakslag? Hur ser plan-b ut, matte??

Plan B börjar nu, och det är att alla kör på utav helvete. Nu har skinkan och skumpan lagt sig, så nu finns inga bortförklaringar längre...

Hoppla Hoppla! Matte, Tobbe och Pantern alla tre ute och springer inom loppet av 24 timmar!

Shit, Matte och Pantern går ut hårt 2011!! Sicket pace, med så halkiga förhållanden!