Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 11:11Ska vi inte försöka aktivera vårt forum?? Kan bespara oss en del mail och därmed spara lite på miljön eftersom jag diarieför allting.
Det går att lägga in forumlänken på er respektive startsida- Klicka "inställningar för startsidan" till höger och öppna
Ska vi inte försöka aktivera vårt forum?? Kan bespara oss en del mail och därmed spara lite på miljön eftersom jag diarieför allting.
Det går att lägga in forumlänken på er respektive startsida- Klicka "inställningar för startsidan" till höger och öppna
Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 11:14Låter som ett bra förslag. Alla sätt att få så många i mål på maran är bra sätt.
//M
Låter som ett bra förslag. Alla sätt att få så många i mål på maran är bra sätt.
//M
Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 13:18Jag tycker också att vi ska dra igång forumet.
Jag tycker också att vi ska dra igång forumet.
Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 16:37ojoj, vilket drag det är på forat! Anders, har far din fixat vallastället?
ojoj, vilket drag det är på forat! Anders, har far din fixat vallastället?
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 22:34Nu är man med i matchen igen efter dryga 7K! 3 månaders uppehåll har givit effekt, kändes verkligen att jag inte tränat! Hade mycket mycket makligt tempo, men det var i o f s enda sättet pga modden.
Nu är man med i matchen igen efter dryga 7K! 3 månaders uppehåll har givit effekt, kändes verkligen att jag inte tränat! Hade mycket mycket makligt tempo, men det var i o f s enda sättet pga modden.
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 08:29Härligt Tobbe! Skönt att du har pallrat dig ut i löparspåren igen. Du är ju den jag satsat pengar på att sätta tidsrekord för FML(k) i maran-sammanhang.
Härligt Tobbe! Skönt att du har pallrat dig ut i löparspåren igen. Du är ju den jag satsat pengar på att sätta tidsrekord för FML(k) i maran-sammanhang.
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 09:45Shit, vilket stöd! Nu gäller det att kom in i träningen bara. Tyvärr lirade jag två innebandymatcher innan rundan, så jag är rätt mör i benen idag... Men det är ju vila idag.
Är det någon som vet om man kan lägga in Salkis träning i kalendern?
Shit, vilket stöd! Nu gäller det att kom in i träningen bara. Tyvärr lirade jag två innebandymatcher innan rundan, så jag är rätt mör i benen idag... Men det är ju vila idag.
Är det någon som vet om man kan lägga in Salkis träning i kalendern?
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 15:46Härligt Tobbe, välkommen in i spelet som dom säger i Jeopardy! Tror för övrigt att Jeopardyboxen från säsongen 2006 kommer att bli årets julklapp.
Jag rekomenderar inte att lägga in hans schema direkt i funbeat. Ante gjorde ju nåt sånt ifjol och det ble
Härligt Tobbe, välkommen in i spelet som dom säger i Jeopardy! Tror för övrigt att Jeopardyboxen från säsongen 2006 kommer att bli årets julklapp.
Jag rekomenderar inte att lägga in hans schema direkt i funbeat. Ante gjorde ju nåt sånt ifjol och det ble
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 20:34Tack
Ja, det verkar troligare än en surfplatta... Va fan är det liksom?
Jag trodde det var Mattes direktiv vi skulle köra efter?! I hans bok står det nämligen löpning. (Men man måste väl ut i spåret också om det ska bli nå vasalopp. Helvete också...)
P
Tack
Ja, det verkar troligare än en surfplatta... Va fan är det liksom?
Jag trodde det var Mattes direktiv vi skulle köra efter?! I hans bok står det nämligen löpning. (Men man måste väl ut i spåret också om det ska bli nå vasalopp. Helvete också...)
P
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 21:48Samtidigt som det glädjer mig att diskussionen är i full gång och kilometrar avverkas, så oroar det mig att det pågår så mycket skid-diskussioner. FML(k) sysslar med löpning och inget annat.
Får vi se övriga inom FML(k) ute i spåren snart?
Samtidigt som det glädjer mig att diskussionen är i full gång och kilometrar avverkas, så oroar det mig att det pågår så mycket skid-diskussioner. FML(k) sysslar med löpning och inget annat.
Får vi se övriga inom FML(k) ute i spåren snart?