Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 09:01Kan säga att jag längtar till de torra vägarna. Höll på att gå i backen vid ett antal tillfällen men lyckades hålla mig på benen.
Tycker vi redan nu ska börja förbereda oss för vårens massträningar. Efter vasan så bör väl även Tobbe och Anders fokusera
Kan säga att jag längtar till de torra vägarna. Höll på att gå i backen vid ett antal tillfällen men lyckades hålla mig på benen.
Tycker vi redan nu ska börja förbereda oss för vårens massträningar. Efter vasan så bör väl även Tobbe och Anders fokusera
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 20:23Gemensam löpning på långsträckor tycker jag låter som en bra idé! För ärligt talat är ju inte långlöpning särskilt roligt, bra då om man kan slänga lite käft...
Gemensam löpning på långsträckor tycker jag låter som en bra idé! För ärligt talat är ju inte långlöpning särskilt roligt, bra då om man kan slänga lite käft...
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 08:44Jag oroas över att vår två super-atleter inte reggat en träning på väldigt länge. Antingen så har ni hittat en häftigare sida att regga träningar på, eller så mörkar ni formen - för ni har väl inte lagt av med träningen på sistone?
Jag oroas över att vår två super-atleter inte reggat en träning på väldigt länge. Antingen så har ni hittat en häftigare sida att regga träningar på, eller så mörkar ni formen - för ni har väl inte lagt av med träningen på sistone?
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 09:59Nu måste det bli åka av! Tog lite tid att färdigställa vallastället Permium, men snart finns det på ett IKEA när dig...
Nu måste det bli åka av! Tog lite tid att färdigställa vallastället Permium, men snart finns det på ett IKEA när dig...
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 10:17Jag låg lite efter med loggningen av tränandet men nu har kommit ikapp. Har dock inte sprungit en meter detta år men det kommer. Jag kan inte använda mitt pulsband då jag fått svettallergi av det men det antar jag hänt er också nu när vi är i uppbyggnadsp
Jag låg lite efter med loggningen av tränandet men nu har kommit ikapp. Har dock inte sprungit en meter detta år men det kommer. Jag kan inte använda mitt pulsband då jag fått svettallergi av det men det antar jag hänt er också nu när vi är i uppbyggnadsp
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 11:31Kanske skulle prova att tvätta det....
Matte går från klarhet till klarhet. Snart vår egen lilla afrikan som måste spring 2 mil till jobbet och två mil hem! Lite majsgröt på det, så är saken biff!
Kanske skulle prova att tvätta det....
Matte går från klarhet till klarhet. Snart vår egen lilla afrikan som måste spring 2 mil till jobbet och två mil hem! Lite majsgröt på det, så är saken biff!
Quote from Funbeat user on 6 February 2011, 17:31Kan meddela att jag klämde några mil skidor på tvären under veckan i Lindvallen. Det var 15 år sedan sist, vilket tydligen syntes, men framförallt kändes det i ljumskarna....Huga...
Kan meddela att jag klämde några mil skidor på tvären under veckan i Lindvallen. Det var 15 år sedan sist, vilket tydligen syntes, men framförallt kändes det i ljumskarna....Huga...
Quote from Funbeat user on 6 February 2011, 17:41Nu bör det inte vara några problem att rösta igenom instiftandet av ytterligare en sektion i Klubben! Bra där, Pantern!!
Nu bör det inte vara några problem att rösta igenom instiftandet av ytterligare en sektion i Klubben! Bra där, Pantern!!
Quote from Funbeat user on 6 February 2011, 17:41Nu bör det inte vara några problem att rösta igenom instiftandet av ytterligare en sektion i Klubben! Bra där, Pantern!!
Nu bör det inte vara några problem att rösta igenom instiftandet av ytterligare en sektion i Klubben! Bra där, Pantern!!
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 14:49Snyggt Pantern. Bra genomkörare för ljumskarna. Du borde känna av ryggen också om någon dag!
Snyggt Pantern. Bra genomkörare för ljumskarna. Du borde känna av ryggen också om någon dag!