Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFML(k)Nach Arjeplog!
You need to log in to create posts and topics.

By the way har vi lite oreglade skulder. Vi fick ju våra tufft designade tröjar i vintras. Anders pröjsade tröjorna och jag trycket. Jag vill därför flagga för att jag har en hundring att avkräva Pantern, Matte och Skipper. Ante och jag bytte tryck mot tr

Kanske är dags för kassören att steppa in och styra upp det ekonomiska. Vi skulle ju också behöva träffa vår mentale coach i hans nya bostad. Kanske kan samordnas?

Och nu när jag till slut har haft premiär för tröjan så är det klart jag ska betala. Säg till om du vill ha dem överförda eller i handen. Vi gillar ju kontanter på forex... Hoppas förkylningen försvinner snart Tobbe, och grymt bra pass Anders (trots mage)

Tobbe, cash eller e-pengar?

Igår så avverkade jag, Anders och Pantern en marathon tillsammans. Bra FML(k)!!!

Anders och Tobbe kör 24 km som sedan Anders följer upp med 8 mils cykling... Pantern har fått upp farten och siktar nu på långpass... Själv har jag haft två riktigt bra löparveckor och hoppas på att landa på ca 25 km denna veckan... FML(k) är på gång!!!

Ömma ben idag kan jag lova! Denna vecka blir inte så aktiv tyvärr men löparskorna åker med på golfresa!

Efter helgen går vi in i fas två där vi undviker pilsner och glass....åtminstone drar ner rejält.

Så det är dags att dra ner på pilsnern nu alltså, gäller det även folkisar? Glassen släpper jag bara inte! Och hur många faser återstår?

Ja, det är lite osäkert hur många faser vi ska gå igenom....... Glass tror jag dock är nyttigt så det drar vi inte ner på. Ok folkisar är ju relativt ofarliga jämfört med starköl så det är nog också helt lugnt.

Var ute och sprang på lunchen men var tvungen att hålla koll på jobbet så jag sprang med telefonen. För alla er som inte har en smartphone eller som inte svettas kan jag meddela att det är ganska svårt att öppna knapplåset med svettiga fingrar! Os-sport?