Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 21:50Jaha, känns som att man mest pratar med sig själv här.... Torsdag kväll och just nu är det förkylningstider i klubben. Om två dagar är det bara en vecka kvar och nu skulle man ju vilja fila på formen bara. Känns dock lite bättre i halsen idag. Hur känns d
Jaha, känns som att man mest pratar med sig själv här.... Torsdag kväll och just nu är det förkylningstider i klubben. Om två dagar är det bara en vecka kvar och nu skulle man ju vilja fila på formen bara. Känns dock lite bättre i halsen idag. Hur känns d
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 20:02Söndag kväll och om en vecka är det gjort. Förkylningen vill inte försvinna, och de 7,5 som avverkades igår kändes sjukt jobbiga. Måtte det hålla...
Söndag kväll och om en vecka är det gjort. Förkylningen vill inte försvinna, och de 7,5 som avverkades igår kändes sjukt jobbiga. Måtte det hålla...
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 08:58Hur ser ni på framtida satsningar? Jag känner att jag behöver en större morot för att hålla igång formen. Är det triathlon för klassiker-herrarna som står på schemat eller? Tror vi behöver en löparträff i sommar.
Hur ser ni på framtida satsningar? Jag känner att jag behöver en större morot för att hålla igång formen. Är det triathlon för klassiker-herrarna som står på schemat eller? Tror vi behöver en löparträff i sommar.
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 10:39Stämmer, det är triathlon 21:a augusti som gäller. Dock har jag tappat motivationen rejält, har knappt kört någonting alls. Vi behöver absolut en löparträff snart.
Stämmer, det är triathlon 21:a augusti som gäller. Dock har jag tappat motivationen rejält, har knappt kört någonting alls. Vi behöver absolut en löparträff snart.
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 14:41Kul att se att alla som kommer ihåg lösenordet är inne och loggar löpning. Det borde väl vara ett tecken på att löpsäsongen har startat ordentligt, och att alla kanske kan toppa formen till den 2:a juni då nästa mara äger rum. Eller så vill ingen komma ti
Kul att se att alla som kommer ihåg lösenordet är inne och loggar löpning. Det borde väl vara ett tecken på att löpsäsongen har startat ordentligt, och att alla kanske kan toppa formen till den 2:a juni då nästa mara äger rum. Eller så vill ingen komma ti
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 14:47Är det någon som läser här numera? Funderar lite på vår Kick-off..... nån som såg sportspegeln igår? Funderar på att bjuda in Pontus Inerup för att föreläsa om hur man lindar sina ben för att slippa ont i benhinnor och liknande. http://svt.se/2.128882/1.2
Är det någon som läser här numera? Funderar lite på vår Kick-off..... nån som såg sportspegeln igår? Funderar på att bjuda in Pontus Inerup för att föreläsa om hur man lindar sina ben för att slippa ont i benhinnor och liknande. http://svt.se/2.128882/1.2
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 11:19Vänner!
Jag behöver er hjälp. Jag har nämligen beslutat att 2013 åka Vasaloppet. Det komemr från ett initiativ på jobbet där Forex pröjsar startavgift och ger rabatt på skidor m.m.
Problemet är bara att jag kan inte åka längdskidor. Senast jag tävlade m
Vänner!
Jag behöver er hjälp. Jag har nämligen beslutat att 2013 åka Vasaloppet. Det komemr från ett initiativ på jobbet där Forex pröjsar startavgift och ger rabatt på skidor m.m.
Problemet är bara att jag kan inte åka längdskidor. Senast jag tävlade m
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 08:58Det var som fan, för att citera gubben i snowroller!
Höst ska vi kör backträning utav bara helvete och surfa med skidforum. Vi kan kolla om Rotebrostakaren kan ställa upp som mentor?!
Bra där Nilsson!
Det var som fan, för att citera gubben i snowroller!
Höst ska vi kör backträning utav bara helvete och surfa med skidforum. Vi kan kolla om Rotebrostakaren kan ställa upp som mentor?!
Bra där Nilsson!
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 20:10Härligt! Om Tobbe kan lära sig att simma så kan du lära dig att åka skidor.
Kul också att forumet är igång igen. Hur ligger vi till med träningen? Hur ligger Matte till jämfört med ifjol? Hur ligger T o A till med cyklingen jämfört med 2010?
Härligt! Om Tobbe kan lära sig att simma så kan du lära dig att åka skidor.
Kul också att forumet är igång igen. Hur ligger vi till med träningen? Hur ligger Matte till jämfört med ifjol? Hur ligger T o A till med cyklingen jämfört med 2010?
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 09:53Tjena!
Var tydligen lite förhastad att säga att jag skulle åka vasan. Inte nog med att Forex bestämde sig för att enbart sponsra staffetvasan (vilket känns larvigt), så tog ju platserna slut. Är öppet spår något att ha eller?
Träningen går sämre jämfört
Tjena!
Var tydligen lite förhastad att säga att jag skulle åka vasan. Inte nog med att Forex bestämde sig för att enbart sponsra staffetvasan (vilket känns larvigt), så tog ju platserna slut. Är öppet spår något att ha eller?
Träningen går sämre jämfört