Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 21:07En egen sektion med egen styrelse för skidorna kan jag tänka mig, men ska den ligga inom samma del som löpningen så ställerjag min plats till förfogande. Vi sysslar med löpning!
En egen sektion med egen styrelse för skidorna kan jag tänka mig, men ska den ligga inom samma del som löpningen så ställerjag min plats till förfogande. Vi sysslar med löpning!
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 09:24Vad härligt att se att kilometrarna börjar trilla in hos flera av deltagarna i FML(k)! Så många som möjligt till marathon-starten. Kommer någon i mål så är det bonus...
Vad härligt att se att kilometrarna börjar trilla in hos flera av deltagarna i FML(k)! Så många som möjligt till marathon-starten. Kommer någon i mål så är det bonus...
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 09:37Japp, verkligen bättre nu! Är nog bra om vi börja hetsa varandra lite!
Japp, verkligen bättre nu! Är nog bra om vi börja hetsa varandra lite!
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 22:26Way to go, Matte!
Du klarade ju målsättning med marginal! Kan vi få en kommentar och din syn på loppet?!Pantern?!
Way to go, Matte!
Du klarade ju målsättning med marginal! Kan vi få en kommentar och din syn på loppet?!
Pantern?!
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 09:37Så här i efterhand får jag vara ganska nöjd med söndagens insats. Särskilt med tanke på hur lite jag har tränat inför Premiärmilen. Sedan får jag nog göra en rejäl utvärdering av hur smart det var att köra ett stenhårt benpass på gymmet på fredagen innan
Så här i efterhand får jag vara ganska nöjd med söndagens insats. Särskilt med tanke på hur lite jag har tränat inför Premiärmilen. Sedan får jag nog göra en rejäl utvärdering av hur smart det var att köra ett stenhårt benpass på gymmet på fredagen innan
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 21:53Börjar rulla in några km på oss i alla fall. Kollade dock lite på marathon.se och deras program hade lite längre distanser numera....
Nån som känner för ett gemensamt långpass i helgen? Jag hade tänkt mig över 20 km i alla fall.
Börjar rulla in några km på oss i alla fall. Kollade dock lite på marathon.se och deras program hade lite längre distanser numera....
Nån som känner för ett gemensamt långpass i helgen? Jag hade tänkt mig över 20 km i alla fall.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 13:24jag är med på långpass, förutsatt att mitt halsont inte övergår i en brutal förkylning. Risken är dock överhängade....
jag är med på långpass, förutsatt att mitt halsont inte övergår i en brutal förkylning. Risken är dock överhängade....
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 15:01Hur känns det idag då? Du kanske kan springa med näsklämman om det hjälper?
Hur känns det idag då? Du kanske kan springa med näsklämman om det hjälper?
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 20:01Har nu suttit och läst varje inlägg i denna tråd, och det är ganska roligt att följa vår träning. Upp och ner skulle man väl kunna sammanfatta det som.
Då Tobbe och Anders gått om mig i listan så slog jag idag till med personbästa i distans och avverkade
Har nu suttit och läst varje inlägg i denna tråd, och det är ganska roligt att följa vår träning. Upp och ner skulle man väl kunna sammanfatta det som.
Då Tobbe och Anders gått om mig i listan så slog jag idag till med personbästa i distans och avverkade
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 13:19Status är lika med konstant näsklämma, ingen träning för mig denna veckan. Hoppas det släpper till påsk, måste ju ut och jaga mil. För nu verkar ju allvaret ha börjat... Starkt jobbat Matte!
Status är lika med konstant näsklämma, ingen träning för mig denna veckan. Hoppas det släpper till påsk, måste ju ut och jaga mil. För nu verkar ju allvaret ha börjat... Starkt jobbat Matte!