Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 20:22Jag har pratat lite med dr Danielsson och benhinnor är bara mentalt. Hans forskning visar att det är bäst att bara ignorera och köra!
Nu är det lite pannben som gäller! Kommer du inte igång nu kommer du banga när det är dags, för att du känner dig dålig
Jag har pratat lite med dr Danielsson och benhinnor är bara mentalt. Hans forskning visar att det är bäst att bara ignorera och köra!
Nu är det lite pannben som gäller! Kommer du inte igång nu kommer du banga när det är dags, för att du känner dig dålig
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 20:34Benhinnor är ett gammalt klassiskt problem inom klubben, vi skulle haft vårt träningsläger i höstas så hade vi kunnat ta upp problemet.
Jag tränar enbart för vättern men ska försöka att både springa och simma lite men det är cykel som går först.
Benhinnor är ett gammalt klassiskt problem inom klubben, vi skulle haft vårt träningsläger i höstas så hade vi kunnat ta upp problemet.
Jag tränar enbart för vättern men ska försöka att både springa och simma lite men det är cykel som går först.