Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 13:38Svensson: - Slit och släp, slit och släp, aldrig är det något annat!
Svensson: - Slit och släp, slit och släp, aldrig är det något annat!
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 13:40Jag känner mig som Svensson.
Jag känner mig som Svensson.
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 13:43Inte som Pärsy då David?
- Ser du den här tompavan? Konjaken är slut, men etiketten är full av guldmedaljer och kronor och märken. Det är sånt folk fäster sig vid. Jag kan hälla folkkonjak eller rödsprit i den, ingen skillnad.
Inte som Pärsy då David?
- Ser du den här tompavan? Konjaken är slut, men etiketten är full av guldmedaljer och kronor och märken. Det är sånt folk fäster sig vid. Jag kan hälla folkkonjak eller rödsprit i den, ingen skillnad.
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 13:50Han var lite finare och slapp dagsverken. Det var bara årensningen som var ett dagsverke som heter duga.
Han var lite finare och slapp dagsverken. Det var bara årensningen som var ett dagsverke som heter duga.
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 13:52http://www.youtube.com/watch?v=kbZi5gzXJ1g
Ca 1:08 in börjar Mon Cousine skönsjunga.
Ca 1:08 in börjar Mon Cousine skönsjunga.
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 13:54För mycket frisk luft?
För mycket frisk luft?
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 17:11Henrik > Det jag reagerade mot var inte barfotalöpningen i sig - utan påståendet att bara för att människans förfäder sprang omkring barfota för 100 000 år sedan så skulle det vara en baggis för dagens människor att göra samma sak. Jag skrev faktiskt att
Henrik > Det jag reagerade mot var inte barfotalöpningen i sig - utan påståendet att bara för att människans förfäder sprang omkring barfota för 100 000 år sedan så skulle det vara en baggis för dagens människor att göra samma sak. Jag skrev faktiskt att
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 21:27Mikael å David P....."tjänsteförrättning....i laga ordning...etc,etc..." Det var en cyklist det som det stod aromer kring...hehehe...Blandad tråd biter bäst tycker jag..hehe:D
Mikael å David P....."tjänsteförrättning....i laga ordning...etc,etc..." Det var en cyklist det som det stod aromer kring...hehehe...Blandad tråd biter bäst tycker jag..hehe:D