Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Om man har sprungit Stockholm är NYC ett måste. Att kröna sin karriär med.

Håller absolut med dig Göran...Nummer ett alla kategorier! London å Paris kommer sedan som tvåa å trea...Rent emotionellt så sätter jag sedan Athen på fjärde plats med starten i Marathon etc...Har man kört dom här fyra så har man grädde på såväl nosen som

Du vet jag är novis. Men du har rätt.

Jag fattade ju att det handlade om en långsiktig planering ref året på loppet å sen det här ref din utsaga så är du ju ingen novis eftersom du ju kutat marathon tidigare..?! Å det klarade du ju av å då vet du ju hur träningen ska se ut etc,etc,etc
Blev ba

1979 började tanken 2011 förverkligas den...... Resan mot målet är målet..

(V)

Jeps, tänkte också ta mig till New York nästa år. När nu sambon lite ofint anmält sig till Ironman Zürich, som jag jag inte har möjlighet att vara med på, så får jag trösta mig med något annat kul.

Någon annan ensamlöpare som vill dela hotell med mig i New York? Jag fundera att stanna där i cirka 4-6 dagar. Det blir både trevligare och billigare så.

Eftersom jag inte kan springa så fort att jag kan klara tiden för att kvala in till NYC maran och jag har heller inte någon tur med lotterier så undrar jag, finns det någon möjlighet att få en startplats till 2012? har hört att man ska vara ute i god tid

Mikael: Anmälan till NYC Marathon öppnar numera dagen efter det senaste loppet. Just nu går det alltså bara att anmäla sig till 2011 års lopp. Om man inte uppfyller något av kvalificeringskraven för att garanteras en startplats så innebär anmälan automati

tusen tack.. ska genast sätta mig in i det 🙂